اپل تی‌ وی پلاس در حال افزایش بازیگران سریال Bad Monkey می باشد


امید دلیری 13 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی‌ وی پلاس در حال افزایش بازیگران سریال Bad Monkey می باشد. سرویس تلویزیونی اپل بازیگران جدیدی را به سریال درام آینده ی خود اضافه کرده است. از جمله : Meredith Hagner و Michelle Monaghan و Jodie Turner-Smith. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

وبسایت Variety گزارش داده است که این سه بازیگر زن به Vince Vaughn ، بازیگری که قبلا اعلام شده بود در این سریال حضور دارد می پیوندند. سریال Bad Monkey داستان فردی به نام Andrew Yancy را روایت می کند. کارآگاه سابقی که درجه ی او به بازرس رستوران تنزل یافته است. او پس از اینکه یک توریست بازویی بریده را کشف می کند ، وارد دنیایی از حرص و طمع و فساد می شود. دنیایی که زمین و محیط فلوریدا و باهاما را تحت تأثیر قرار می دهد. Vince Vaughn نقش Andrew Yancy را بازی خواهد کرد.

اپل در اطلاعیه ای در مورد سریال Bad Monkey گفت : بله ، یک میمون وجود دارد. این سریال بر اساس کتاب پرفروش New York Times به همین نام از Carl Hiaasen ساخته می شود. نویسندگی این سریال بر عهده Bill Lawrence که نامزد دریافت جایزه Emmy هم شده بود ، می باشد. Bill Lawrence نامی آشنا برای بینندگان +Apple TV می باشد. چرا که او از نویسندگان سریال محبوب اپل تی وی یعنی Ted Lasso بوده است.

Michelle Monaghan نقش Bonnie را بازی خواهد کرد. او به عنوان یک زن مرموز به دام افتاده در یک ازدواج توهین آمیز و بدون عشق توصیف می شود. Jodie Turner-Smith نقش Gracie را بازی خواهد کرد. یک فرد معکوس و ترسناک در آندروس. در حالی که Meredith Hagner نقش Eve را بازی می کند. زنی که توسط Yancy درباره شوهر مرده‌اش مورد بازجویی قرار گرفته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*