اینتل به دنبال جلوگیری از جنگ با اپل بخاطر تولید تراشه 3 نانومتری توسط TSMC می باشد


امید دلیری 13 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اینتل به دنبال جلوگیری از جنگ با اپل بخاطر تولید تراشه 3 نانومتری توسط TSMC می باشد. بر اساس گزارشی جدید ، مدیران اینتل به زودی از شرکت تراشه TSMC بازدید خواهند کرد. بازدیدی ویژه برای بحث در مورد ظرفیت تولید این شرکت برای پردازنده های 3 نانومتری. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اخیراً ادعاهایی مبنی بر اینکه اینتل در حال بررسی برون سپاری تولید به شرکت TSMC می باشد ، منتشر شده بود. اکنون یک گزارش جدید می گوید که قرار است طی چند هفته آینده جلسه ای بین این دو شرکت برگزار شود. وبسایت Digitimes گزارش کوتاهی در رابطه با این موضوع منتشر کرده است. متن این گزارش : مدیران سطح بالای اینتل در اواسط دسامبر از تایوان بازدید و با TSMC ملاقات خواهند کرد. آن ها می خواهند در مورد ظرفیت تولید تراشه 3 نانومتری صحبت کنند.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که اینتل در حال بررسی برون‌سپاری است. اما همچنان امیدوار است که توانایی‌های تولید خود را بهبود بخشد. گفته می شود که این جلسه به اینتل کمک می کند تا از جنگ با اپل برای ظرفیت تولید تراشه خودداری کند. احتمالاً این موضوع مربوط به زمان‌بندی مراحل تولید است. بنابراین TSMC همزمان با تولید تراشه‌های آیفون آینده ، تلاشی برای تولید پردازنده‌های اینتل نخواهد داشت. اما در گزارش مشخص نیست که چه چیزی برای جلوگیری از آن مورد بحث قرار خواهد گرفت.

TSMC به طور جداگانه مرحله بعدی تولید آزمایشی پردازنده های 3 نانومتری را برای اپل آغاز کرده است. انتظار می‌رود دستگاه‌هایی که از این تراشه‌ها استفاده می‌کنند تا اوایل سال 2023 معرفی شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*