اسپین آفی از سریال مانی هایست به نام برلین توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد


Matin 14 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال مانی هایست یا لاکاسا د پاپل چند روز دیگر به اتمام خواهید رسید. اما اینطور که به نظر می‌رسد نتفلیکس آماده خداحافظی با این سریال محبوب نیست. این شبکه در حال ساخت اسپین آفی از این سریال به نام برلین است.

با توجه به گزارشات اخیر، این اسپین آف حول محور شخصیت برلین می‌چرخد. نام اصلی برلین در سریال مانی هایست Andrés de Fonollosa بود. شخصیت بسیار محبوبی که با استقبال زیادی از سوی طرفداران مواجه شد. این سریال در سال 2023 عرضه خواهد شد. شبکه نتفلیکس هنوز اطلاعات زیادی را نشر نداده است. در سریال Money Heist، برلین دومین فرمانده در سرقت اول بود. سرقتی که در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا برنامه ریزی شده بود. همچنین او فردی بود که نقشه سرقت از بانک اسپانیا را کشید. سریال مانی هایست در روز 12 آذر با عرضه 5 قسمت به اتمام خواهد رسید.

داستان سریال مانی هایست حول چند سارق می‌چرخد که اسامی شهرهای مختلف را برای نام‌های مستعار خود انتخاب کرده اند. این افراد که ماسک دالی بر صورت دارند و لباس قرمزی بر تن می‌کنند توسط پروفسور رهبری می‌شوند.

در فصل 5 این گروه بیش از 100 ساعت در بانک مرکزی اسپانیا گرفتار می‌شوند. آن‌ها برای نجات لیسبون برنامه‌ریزی کردند اما قسمت تاریک ماجرا جایی بود که یکی از افرادشان را از دست دادند. سیرا جایگاه پروفسور را پیدا کرد و برای اولین بار پروفسور نقشه جایگزینی نداشت. دقیقا زمانی که به نظر می‌رسید همه چیز مرتب است، این گروه با ارتشی از دشمنان مواجه می‌شود که از تمام افرادی قبلا با آن‌ها مواجه شده اند قوی تر است. پایان بزرگترین سرقت تاریخ درحال نزدیک شدن است، درحالی که این سرقت به یک جنگ تمام عیار تبدیل می‌شود.

توکیو کشته شده و ارتشی از دشمنان این گروه هنوز به اندازه قبل دردسر ساز هستند. درحالی که سارقان به ساعت‌های تاریک زندگی‌شان نزدیک می‌شوند، می‌خواهند طلای موجود در بانک را بدون جلب توجه از بانک خارج کنند. شاید پروفسور بزرگترین اشتباه زندگی اش را مرتکب شده است.

همچنین نتفلیکس درحال ساخت ورژن کره‌ای و 12 قسمتی مانی هایست است! در این ریمیک سریال مانی هایست بازیگران نام آشنایی هنرنمایی کرده اند. بازیگر نقش پروفسور این ریمیک Yoo Ji-Tae است. همچنین Jun Jung-Seo نقش توکیو و نهایتا ستاره سریال اسکویید گیم، Park Hae-Soo، نقش برلین را بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*