اپل برندگان جوایز App Store Award 2021 را اعلام کرد


امید دلیری 14 آذر 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل برندگان جوایز App Store Award 2021 را اعلام کرد. غول فناوری پانزده اپلیکیشن و بازی برتر سال 2021 اپ استور را اعلام کرد. برندگان امسال شامل توسعه دهندگانی از سراسر جهان می شوند. توسعه دهندگانی که اپلیکیشن ها و بازی هایشان توسط تیم تحریریه جهانی App Store اپل انتخاب شدند. آن ها به دلیل ارائه کیفیت استثنایی، فناوری نوآورانه، طراحی خلاقانه و تاثیر فرهنگی مثبت انتخاب شده اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تیم کوک مدیرعامل اپل گفت: توسعه دهندگانی که در سال 2021 جوایز اپ استور را بردند، انگیزه و دیدگاه خود را برای ارائه بهترین برنامه‌ها و بازی‌های سال به کار گرفتند. جرقه‌ای برای برانگیختن خلاقیت و اشتیاق میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان. این توسعه‌دهندگان برجسته از کدنویس‌های مستقل خودآموخته گرفته تا رهبران الهام‌بخشی که کسب‌وکارهای جهانی را ایجاد می‌کنند می باشند. آن ها با فناوری اپل نوآوری کردند و بسیاری از آنها به تقویت حس عمیق با هم بودن ما در سال جاری کمک کردند.

بهترین اپلیکیشن ها و بازی‌های امسال تجربیات خارق‌العاده‌ای را در دستگاه‌های اپل ارائه کردند. بازی Toca Life World ده سال پس از انتشار در اپ استور ، به طرز ماهرانه ای در هنر بازی و ابراز وجود برای بچه ها تکرار می کند. توسعه دهندگان DAZN فرهنگ ورزش محلی را به کانون توجه جهانی هدایت کردند تا همه از آن لذت ببرند. Carrot Weather بهترین پیش بینی های هواشناسی را در کلاس خود ارائه می دهد.

LumaFusion ویرایش ویدیو را برای سازندگان در هر سطح سریع‌تر و قابل حمل‌تر کرد. Craft به‌طور خلاقانه‌ای کارایی و هنر را از طریق یک نوت بوک با قابلیت‌های به ظاهر نامحدود فعال کرد. گرافیک باورنکردنی و خطوط داستانی غنی که در League of Legends: Wild Rift ، MARVEL Future Revolution ، Myst، Space Marshals 3 و Fantasian اپل آرکید در هم تنیده شده‌اند. این بازی ها بازیکنان در هر سنی را به تجربه‌های بازی همه‌جانبه منتقل می‌کند.

برندگان جوایز App Store Award 2021

اپلیکیشن سال آیفون : Toca Life World از Toca Boca

اپلیکیشن سال آیپد : LumaFusion از LumaTouch

اپلیکیشن سال مک : Craft از Luki Labs Limited

اپلیکیشن سال اپل تی وی : DAZN از DAZN

اپلیکیشن سال اپل واچ : Carrot Weather از Grailr

بازی سال آیفون : League of Legends: Wild Rift از Riot Games

بازی سال آیپد : MARVEL Future Revolution از Netmarble Corporation

بازی سال مک : Myst از from Cyan

بازی سال اپل تی وی : Space Marshals 3 از Pixelbite

بازی سال اپل آرکید : Fantasian از Mistwalker

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*