احتمال عرضه آیپد پرو با پشتیباتی از شارژ بیسیم ، آیپد ایر 5 و آیپد 10 در سال 2022


امید دلیری 15 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمال عرضه آیپد پرو با پشتیباتی از شارژ بیسیم ، آیپد ایر 5 و آیپد 10 در سال 2022. به گفته Mark Gurman از وبسایت Bloomberg ، اپل در حال آماده شدن برای به‌روزرسانی سه مدل آیپد خود در سال 2022 است. از جمله آیپد پایه ، آیپد ایر و آیپد پرو. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman در آخرین خبرنامه Power On خود ، برنامه‌های اپل برای عرضه آیپد های جدید را منتشر کرد. او عرضه یک آیپد پرو جدید در سال 2022 با طراحی جدید و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را عنوان کرده است. همچنین انتشار نسخه‌های جدید آیپد و آیپد ایر را بیان کرده است. آیپد پایه اپل امسال به‌روزرسانی متوسطی دریافت کرد. این مدل ویژگی هایی از جمله True Tone ، تراشه A13 و دوربین جلوی فوق عریض 12 مگاپیکسلی با قابلیت Center Stage برای تماس‌های ویدیویی را اضافه کرد.

آیپد Air بدون نمایشگر OLED ؟

اپل از سال 2017 هر ساله نسخه‌های جدیدی از آیپد پایه‌ خود را منتشر می‌کند. این مدل ها اغلب با مشخصات جزئی و ارتقای تراشه‌ها برای حفظ قیمت پایین دستگاه عرضه می‌شود. بنابراین نسخه جدید برای سال 2022 مطابق با سال‌های گذشته است. همانطور که گفته شد، هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه آی پد نسل دهم می تواند چه ویژگی هایی داشته باشد وجود ندارد. شایعات اولیه حاکی از آن بود که آیپد پایه امسال دارای طراحی نازک‌تر و شاسی آن شبیه به آیپد ایر 3 و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد بود. اما این امر با عرضه دستگاه در پاییز محقق نشد. حدس و گمان اینکه این طراحی می تواند در عوض برای نسخه نسل دهم آیپد  پایه پیش برود ، امکاد پذیر می باشد.

علاوه بر آیپد پایه ، در ابتدا شایعات متعددی مبنی بر عرضه آیپد ایر با نمایشگر OLED درسال 2022 وجود داشت. ظاهراً این دستگاه لغو شد و به نظر می‌رسد که آیپد ایر بعدی از فناوری LCD برخوردار باشد. سایر شایعات در مورد نسل پنجم آیپد ایر اطلاعات خاصی منتشر نکرده اند. اما به نظر می‌رسد احتمالاتی در رابطه با مشخصات آیپد مینی آینده منتشر شده است. این مدل دارای تراشه A15 Bionic، اتصال 5G و قابلیت Center Stage است. همه این جنبه‌ها پس از معرفی نسل چهارم آیپد ایر در سپتامبر 2020 در دستگاه‌های اپل آغاز شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*