سریال Disclaimer با بازی Cate Blanchett و Kevin Kline برای +Apple TV در حال تولید است


امید دلیری 15 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Disclaimer با بازی Cate Blanchett و Kevin Kline برای +Apple TV در حال تولید است. اپل تی‌ وی پلاس سفارش تولید این سریال هیجانی جدید را به Alfonso Cuaron داده است. کارگردانی که در کارنامه ی خود ، جایزه اسکار دارد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Disclaimer بر اساس رمانی به همین نام اثر Renee Knight ساخته می شود. این سریال داستان Catherine Ravenscroft را دنبال می کند که Cate Blanchett نقش او را بازی می کند. او یک روزنامه‌نگار مستند تلویزیونی موفق و مورد احترام است که کارش بر روی افشای تخلفات پنهان نهادهای قدیمی بنا شده است. اپل درباره این سریال گفته : وقتی یک رمان جذاب نوشته یک مردی که زنش فوت کرده (با بازی Kevin Kline) روی میز کنار تخت Cate ظاهر می‌شود ، وحشت او را فرا می گیرد. او با وحشت متوجه می‌شود که او یک شخصیت کلیدی در داستانی است که امیدوار بود در گذشته مدفون شده باشد. داستانی که تاریک ترین راز او را فاش می کند. رازی که فکر می کرد تنها مال اوست.

سریال Disclaimer اولین پروژه از پروژه‌های موجود در قرارداد چند ساله اپل و Alfonso Cuaron خواهد بود. همچنین اولین باری است که Alfonso Cuaron تمام قسمت‌های یک سریال را نویسندگی و کارگردانی می‌کند. این سریال توسط کمپانی های Esperanto Filmoj و Anonymous Content تولید خواهد شد. Emmanuel Lubezki و Bruno Delbonnel به عنوان مدیران فیلمبرداری معرفی شده اند. Alfonso Cuaron در کنار Gabriela Rodriguez ، David Levine، Dawn Olmstead و Steve Golin تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود.

Cate Blanchett علاوه بر بازی در سریال سریال Disclaimer ، یکی از تهیه کنندگان آن نیز می باشد. Renee Knight نیز به عنوان یکی از تهیه کنندگان فعالیت خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*