The Rock ستاره هالیوودی به فورتنایت پیوست


Matin 15 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

دواین جانسون ملقب به راک یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین ستاره‌های هالیوود است. در تریلر پایانِ چپتر دوم فورتنایت، برای اولین بار این ستاره گران‌قیمت را دیدیم تا حضور راک در چپتر سوم فورتنایت رسماً تأیید شود. دواین جانسون که قبل از ورود به هالیوود با مسابقات کشتی کج شناخته می‌شد، پس از نقش‌آفرینی در چندین فیلم مثل Fast Five و Rampage توانست در دل سینما دوستان نیز جا باز کند. از آنجایی که در فورتنایت تقریباً تمام شخصیت‌های مشهور، چه خیالی چه واقعی، حضور دارند؛ اضافه شدن راک به بازی امری اجتناب‌ناپذیر بود.

همانطور که طرفداران حدس زده بودند، شخصیت راک در بازی فورتنایت The Foundation نام دارد. پس از شروع چپتر دوم فورتنایت، شخصی هیکلی با نقاب در بازی اضافه شد که کسی هویت اصلی او را نمی‌دانست. بعد از اینکه دواین جانسون در یک پست اینستاگرامی هنگام صحبت در مورد قدرت از کلمه The Foundation استفاده کرد، طرفداران حدس زدند که راک همان شخصیت The Foundation فورتنایت باشد و سپس تصاویری مربوط به چپتر سوم فورتنایت در تیک‌تاک لو رفت، که این احتمال بیشتر از قبل قوت گرفت.

راک فورتنایت

راک، گران‌قیمت‌ترین بازیگر هالیوود در فورتنایت

The Foundation با نقش‌آفرینی راک، یک پارتیزان نیمه قهرمان است که تلاش می‌کند از صدمه رسیدن به The Zero Point جلوگیری کند. لباس این شخصیت، مخصوص راک طراحی شده است که اگر دقت کنید تطابق آن با خالکوبی منحصر به‌فرد راک را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

این اولین باری نیست که راک در یک بازی ویدئویی حضور پیدا می‌کند؛ این ستاره هالیوودی چندین بار نسخه‌های مختلف WWE حضور داشته است. راک همچنین در بازی Spy Hunter: Nowhere to Run و The Scorpion King: Rise of the Akkadian نیز به‌عنوان صداپیشه ایفای نقش کرده است. جدیدترین اثر او فیلم Red Notice، محصول نتفلیکس است که توانسته به پرسود ترین فیلم تاریخ نتفلیکس تبدیل شود.

همانند چپتر گذشته‌ی فورتنایت، این چپتر نیز با نابودی کامل جزیره به پایان رسید. بازیکنان در یک اقیانوس عظیم شناور هستند تا چپتر سوم این بازی شروع شود. اپیک گیمز برنامه‌های بسیاری برای چپتر سوم دارد و نمایش دادن راک فقط بخشی از برنامه‌های شرکت است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های که قرار است به چپتر سوم اضافه شود، مکانیزم‌های تارزنی مرد-عنکبوتی است.

تاریخ دقیق شروع چپتر سوم فورتنایت مشخص نیست، اما به نقل از اینسایدر فورتنایت، HYPEX، چپتر سوم این بازی در تاریخ 7 دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*