کاربران گزارش داده اند که برخی از کارت های SD با مک بوک پرو 2021 کار نمی کنند


امید دلیری 16 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کاربران گزارش داده اند که برخی از کارت های SD با مک بوک پرو 2021 کار نمی کنند. دارندگان مک بوک پرو 14 و 16 اینچی مشکلاتی را در مورد اجرا و استفاده ی این کارت های اس دی را گزارش کرده اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

برخی از کاربران گزارش می دهند که مک بوک پرو 2021 می تواند به کارت های SD دسترسی داشته باشد. اما سرعت انتقال به طور غیرعادی پایین به نظر می رسد. سایر کاربران بیان می کنند که حتی توانایی استفاده و خواندن کارت ها متناقض است. کاربران در انجمن های MacRumors شروع به بررسی این موضوع کرده اند. کاربران MacRumors خاطرنشان می کنند که دلیل اساسی برای عدم کارکرد این کارت ها پیدا نکرده اند.

یکی از بازدیدکنندگان انجمنMacRumors به نام wilberforce، خاطرنشان کرد کسانی که دچار مشکل شده اند ، نتوانسته اند الگویی در مورد برند، اندازه، نوع، قالب کارت های SD پیدا کنند. آنها همچنین اظهار داشتند که می توانند یک کارت خوان خارجی شخص ثالث به 100 درصد کارت ها دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از جزئیاتی که کاربران گفته اند این است که یک مک بوک پرو 2021 یک دقیقه کامل طول می کشد تا کارت SD را با موفقیت بخواند.

وبسایت AppleInsider نتوانسته خطاهای ذکر شده را بطور کامل بررسی کند. گزارش منتشر شده اشاره می کند که دلیل اساسی برای مشکلات پیدا نشده است. اما با این حال اکثر مشکلات در مورد کارت های SD قدیمی تر بوده است. به نظر می رسد ظرفیت های زیر 128 گیگابایت مشکل ساز باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*