امکان انجام دوباره ماموریت‌های بازی Halo Infinite پس از کامل شدن وجود ندارد


Matin 17 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Halo Infinite مهم‌ترین اثر پلتفرم‌های شرکت Microsoft است که کاربران کامپیوتر و دارندگان کنسول‌های ایکس باکس برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کنند. یکی از ویژگی‌های سری هیلو امکان انتخاب مراحل و ماموریت‌ها از طریق منوی مخصوص و تجربه پس از تکمیل آن‌ها است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت تایید کرده که بعد از به پایان رساندن مراحل و ماموریت‌های بازی هیلو اینفینیت، نمی‌توانید آن‌ها را دوباره انجام دهید، مگر اینکه از نو بازی را آغاز کنید.

بهره‌گیری از ویژگی تکرار مراحل و ماموریت‌ها پس از به پایان رساندن، نه تنها می‌تواند برای بازیکنان لذت‌بخش باشد، بلکه این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که تمامی موارد باقی‌مانده را به دست آورید و تجربه خود را کامل کنید. اما عدم وجود چنین ویژگی در بازی Halo Infinite مسلما بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان را ناامید خواهد کرد. دو مرحله اول بازی هیلو اینفینیت در هیلو زتا جریان دارند که پس از کامل کردن نمی‌توانید دوباره دست به تجربه آن‌ها بزنید. این امر بدان معنا است که آیتم‌های قابل جمع‌آوری از دست رفته در طی این مراحل، دیگر در دسترس قرار نداشته و برای پیدا کردن آن‌ها لازم است بازی را از نو آغاز کنید.

بعد از دو مرحله اول بازی Halo Infinite، گیم‌پلی این اثر تغییر کرده و ساختار آن به Open-World نزدیک شده است. به این دلیل بازیکنان می‌توانند دوباره به مناطق مختلف رفته و تمامی آیتم‌های قابل جمع‌آوری که ممکن است آن‌ها را از دست داده باشند، به دست بیاورند. یکی از سخنگویان مایکروسافت در مصاحبه با وب‌سایت Polygon گفته که پس از اتمام بازی می‌توانید در محیط وسیع‌تر کاوش کنید، اما برای ماموریت‌ها و مراحلی همچون دو ماموریت اول که هنوز در حلقه قرار ندارید، نمی‌توانید با استفاده از فایل ذخیره یکسان، دوباره مراحل را تجربه کنید. او در ادامه گفته است که می‌توانید FOBها، اهداف و گزارش‌های صوتی را به دست بیاورید، اما ماموریت‌های اصلی بخش داستانی قابل تکرار نیستند.

ماموریت‌های بازی Halo Infinite

کمپین داستانی بازی Halo Infinite از طریق گیم پس قابل تجربه است

لازم به ذکر است که Skull‌ها در حساب کاربری بازیکنان ذخیره شده و با شروع بازی از اول یا تغییر فایل ذخیره از بین نمی‌روند. علاقه‌مندان به بازی Halo Infinite هم‌اکنون می‌توانند بخش چند‌نفره آن را به صورت رایگان تجربه کنند. کمپین داستانی این اثر نیز امروز منتشر شده و به دو روش خرید جداگانه یا از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد عدم امکان انجام دوباره ماموریت‌های بازی Halo Infinite چیست؟ آیا این امر موجب نارضایتی شما شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*