Chris O’Dowd به جمع بازیگران سریال Big Door Prize اضافه شد


امید دلیری 17 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Chris O’Dowd به جمع بازیگران سریال Big Door Prize اضافه شد. اپل تی وی پلاس در حال تکمیل کردن بازیگران سریال کمدی آینده خود می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال The Big Door Prize از رمان نوشته ی M.O. Walsh الهام گرفته است. این سریال دارای 10 قسمت می باشد که نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده David West Read می باشد. David West Read برنده جایزه Emmy هم شده بود. این سریال توسط Skydance Television و CJ ENM / Dragon Studio ساخته می شود. وبسایت Deadline گزارش داده است که اپل امتیاز این سریال را در شرایطی رقابتی و در برابر چندین پیشنهاد دهنده بدست آورد و پیروز شد. Chris O’Dowd جدیدترین بازیگری است که به این سریال پیوسته است.

سریال The Big Door Prize ساکنان یک شهر کوچک به نام Deerfield را دنبال می کند. یک روز ساکنان شهر Deerfield ، یک ماشین جادویی و پیش بینی سرنوشت را در فروشگاه مواد غذایی خود کشف می کنند. David West Read به خاطر کار بر روی سریال Schitt’s Creek شناخته می شود. او قرار است به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی این سریال فعالیت کند. Chris O’Dowd قرار است نقش Dusty را بازی کند. یک معلم خوش اخلاق و مرد خانواده که زندگی بسیار متوسط او مسیری امن و قابل پیش بینی را دنبال کرده است. البته تا زمانی که ماشین مرموز او را وادار می کند که شادی خود را زیر سوال ببرد.

Miky Lee و Hyun Park از استودیوی CJ ENM / Dragon Studio از تهیه کنندگان این سریال می باشند. علاوه بر آن ها ، David Ellison ، Dana Goldberg و Bill Bost از شرکت Skydance Television هم به عنوان تهیه کنندگان این سریال فعالیت خواهند کرد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*