بازی Star Wars Eclipse در جریان گیم آواردز 2021 رونمایی شد


Matin 20 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Star Wars Eclipse استودیو Quantic Dream از سورپرایزهای مهم مراسم گیم اواردز 2021 بود که شایعات ساخت آن از ماه‌ها پیش منتشر شده بود. بازی جنگ ستارگان کوانتیک دریم با حفظ استایل خاص استودیو با تریلر فوق‌العاده مهیج به عنوان یک اثر اکشن ماجراجویی که در دوران جمهوری عالی (High Republic) معرفی شد.

تریلر معرفی بازی Star Wars Eclipse فضای تاریک و ویژه‌ای دارد و جزئیات چندانی در آن دیده نمی‌شود. این ویدیو با نمایش شخصیتی اسرارآمیز شروع می‌شود که در حال کوبیدن یک طبل بزرگ است. به نظر می‌رسد که این کار، بخشی از یک سنت قدیمی یا یک مراسم ویژه باشد. سپس گسترش تاریکی در سراسر کهکشان را می‌بینیم و یودا (Yoda) از پنجره‌ی معبد جدای به بیرون می‌نگرد و در سوی دیگر نیز شهروندانی در سیاره‌های مختلفی نمایش داده می‌شوند که فوق‌العاده نگران وقایع در حال جریان هستند.

بازی Star Wars Eclipse توسط استودیو Quantic Dream معرفی شد

پس از آن قدرتی برتر نمایش داده می‌شود و دوباره به همان مراسم اولیه بازمی‌گردیم و می‌فهمیم که این مراسم شیطانی است و خبر از گسترش شر در سراسر کهکشان می‌دهد. بازی استار وارز اکلیپس در دوران جمهوری عالی روایت می‌شود که اخیراً در کتاب‌های جنگ ستارگان به آن پرداخته شده است. این دوران 200 سال قبل از شروع ماجراهای اسکای‌واکر اتفاق می‌افتد و دورانی را می‌بینیم که جدای‌ها قدرت بسیار زیادی دارند. این بدین معنی است که نیروهای شر در کهکشان وجود ندارند و بلکه بازی می‌خواهد به پخش آن‌ها در سراسر سیاره‌ها و روند کسب قدرت توسط آن‌ها بپردازد.

Star Wars Eclipse دستپخت جدید کوانتیک دریم

بنابر سایت اصلی بازی، Star Wars Eclipse اجازه‌ی کنترل چندین شخصیت کاریزماتیک را به بازی‌کنان می‌دهد که هر کدام، دارای داستان مخصوص به خود و توانایی‌های خاص هستند. این باعث شده تا یک داستان منسجم را شاهد باشیم که هر بخش آن توسط یک شخصیت روایت می‌شود. از نظر داستانی، شباهت‌های زیادی مانند دیگر آثار استودیو کوانتیک دریم مانند Detroit Become Human وجود دارد و بازی همچنان استایل استودیو را حفظ کرده است.

بازی Star Wars Eclipse

اگرچه بازی داستانی خواهد بود، اما توجه ویژه‌ای به بخش اکشن و مبارزات با شمشیر لیزری شده است. در حال حاضر هیچ ویدیویی از گیم پلی و روند بازی نمایش داده نشده است و همچنین زمان انتشار نیز مشخص نیست. ویدیو معرفی Star Wars Eclipse حتی پلتفرم‌های نهایی را هم مشخص نکرد و تنها یک سری المان‌های مخصوص جنگ ستارگان مانند دروید‌ها، سیاره‌های یخی و نژادهای متفاوت موجودات فضایی مانند آنومید را نمایش داد.

بازی جنگ ستارگان کوانتیک دریم دارای موجودات و سیاره‌هایی خواهد بود که مخصوص کاوش و جستجو طراحی شده‌اند و نمونه آن‌ها در فیلم‌ها و کتاب‌های اصلی دیده نشده است. همکاری کوانتیک دریم و لوکاس فیلم قطعاً خبر خوبی برای طرفداران این فرنچایز پرطرفدار است. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*