سونی استودیو Valkyrie Entertainment از توسعه‌دهندگان God of War را خریداری کرد


Matin 20 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Sony از مدتی پیش شروع به خریداری استودیو‌های مختلفی کرده و در این راستا تا‌کنون استودیو‌هایی از جمله Bluepoint Games ،Firesprite و Housemarque را به مالکیت خود در آورده است. با این حال این روند قرار نیست به پایان برسد؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی اقدام به خریداری استودیو Valkyrie Entertainment و اضافه کردن آن به جمع استودیو‌های پلی استیشن کرده است.

هرمن هالست، رئیس استودیو‌های پلی استیشن، در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که استودیو والکری اینترتینمنت به خانواده PlayStation Studios اضافه شده است. این مقام ارشد پلی استیشن در متن توییت خود، ضمن خوش‌آمد گویی، گفته است که «استودیو Valkyrie Entertainment کمک‌های ارزشمندی به ساخت مجموعه‌های کلیدی استودیو‌های پلی استیشن خواهد کرد».

در حالی که بسیاری از بازیکنان ممکن است آشنایی با استودیو والکری اینترتینمنت نداشته باشند، اما بدون شک آثاری را که استودیو مذکور روی آن‌ها کار کرده است، می‌شناسند. یواکیم ویدمار، رئیس و موسس استودیو Valkyrie Entertainment گفته که «این استودیو از سال 2002 در ساخت بیش از 100 بازی، از جمله آثار مختلف مجموعه‌های بزرگ پلی استیشن مانند سری بازی‌های God of War ،Infamous و Twisted Metal مشارکت داشته است».

استودیو Valkyrie Entertainment

استودیو Valkyrie روی بازی God of War Ragnarok کار می‌کند

تجربه استودیو والکری اینترتینمنت در صنعت بازی‌های ویدیویی، تنها به همکاری با استودیو‌های پلی استیشن و کار روی آثار آن محدود نمی‌شود. با استناد به اطلاعات درج شده در وب‌سایت رسمی استودیو Valkyrie Entertainment، این استودیو سابقه کار روی بازی‌های بسیاری از جمله Valorant ،Halo Infinite ،Forza Motorsport 7 و League of Legends را در کارنامه دارد.

در رابطه با این که استودیو والکری اینترتینمنت روی کدام یک از مجموعه‌ها و سری بازی‌های سونی کار خواهد کرد، هرمن هالست در توییت خود هیچ اطلاعاتی اعلام نکرده است. با این حال براساس توییتی منتشر شده در صفحه رسمی استودیو Valkyrie Entertainment، مشخص شده است که این استودیو با همکاری استودیو Santa Monica مشغول کار روی بازی God of War Ragnarok است. در حال حاضر مشخص نیست که والکری اینترتینمنت به صورت همزمان اثر دیگری را نیز می‌سازد یا تمام تمرکز خود را روی بازی گاد او وار رگناروک معطوف کرده است.

در اختیار گرفتن مالکیت استودیو Valkyrie Entertainment توسط سونی و اضافه شدن آن به جمع استودیو‌های پلی استیشن، احتمالا آخرین اقدام این شرکت ژاپنی برای خریداری استودیو‌های بازی‌سازی در سال جاری است. در طول سال 2021، شرکت سونی چندین شرکت و استودیو از جمله سازنده بازی Returnal یعنی استودیو هاوس مارک و استودیو بلوپوینت، سازنده نسخه ریمیک بازی Demon’s Souls را تحت تملک خود در آورده است.

نظر شما در مورد خریداری Valkyrie Entertainment و اضافه شدن آن به PlayStation Studios چیست؟ آیا این امر به بهبود شرایط بازی‌های شرکت سونی ختم خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*