حل مشکلات نسخه PC بازی Halo Infinite


Matin 21 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

در میان بازی‌هایی که اخیرا شاهد رونمایی و عرضه آن‌ها بوده‌ایم، شاید بتوان گفت بازی هیلو اینفینیت از لحاظ کیفیت نزدیک‌ترین بازی به سطح انتظار بازیکنان بوده است. البته هیچ بازی‌ای بدون مشکل نبوده و ما نیز در این مطلب قصد داریم به سیستم مورد نیاز این بازی و مشکلات نصب و اجرای بازی Halo Infinite بپردازیم.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

  • پردازنده: AMD Ryzen 5 1600 or Intel i5-4440
  • میزان رم: 8GB RAM
  • کارت گرافیکی: AMD RX 570 یا Nvidia GTX 1050 Ti
  • سیستم عامل: Windows 10 (64 bit)

 

سیستم پیشنهادی برای بازی Halo Infinite:

  • پردازنده: AMD Ryzen 7 3700X or Intel i7-9700k
  • میزان رم: 16GB RAM
  • کارت گرافیکی: Radeon RX 5700 XT یا Nvidia RTX 2070
  • سیستم عامل: Windows 10 (64 bit)

 

به خاطر سنگین بودن این بازی، مشکلاتی در حین نصب و راه اندازی بازی احتمالا برای شما پیش خواهد آمد که به این مشکلات می‌پردازیم.

توجه داشته باشید که آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود را به صورت Clean Install آپدیت کرده باشید.

همچنین وارد بخش Library برنامه استیم شوید. در این بخش نام بازی Halo Infinite را جستجو کرده و روی آن راست کلیک کنید. در بخش Properties وارد منوی Local Files شده و روی Verify Integrity of Game Files کلیک کنید. این پروسه می‌تواند تا بیش از ده دقیقه زمان ببرد، با این حال احتمال رفع مشکل بازی شما بسیار بالاست.

 

عدم دسترسی به بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت

افرادی هستند که از فروشگاه‌های مایکروسافت، استیم و یا گیم پس بازی را برای خود خریداری کرده‌اند. اما بعضا پس از دانلود نمی‌توانستند وارد بخش داستانی شوند. برای حل این مشکل چند دقیقه‌ای صبر کنید سپس کنسول یا دستگاه خود را ری استارت کنید تا بخش داستانی برای شما فعال شود.

 

کرش کردن بازی در بخش Multiplayer

برای حل این مشکل در تنظیمات بازی حداقل و حداکثر فریم های بازی رو روی 60 فریم بگذارید. و از استیم روی بازی راست کلیک کرده و به Properties بروید و در آنجا در تب DLC گزینه High Res Textures را خاموش کنید (اینکار حجم بازی را کاهش میدهد).

 

عدم دانلود بخش داستانی بازی

بعضی کاربران نتوانستند بخش داستانی بازی را دانلود کنند. این افراد نیز باید دستگاه خود را ری استارت کنند تا گزینه دانلود بخش داستانی دوباره فعال شود.

 

تاخیر در دانلود بخش داستانی

اگر بخواهید بخش داستانی بازی را از خود منوی بازی دانلود کنید، پس از اقدام، احتمالا با تاخیر چند دقیقه‌ای مواجه خواهید شد.

 

مشکل روان نبودن و گیر داشتن بازی

بازیکنان پس از تجربه طولانی و بی وقفه بازی، از گیر کردن‌های متوالی و طولانی شکایت داشتند. برای حل این موضوع باید یک بار از بازی بیرون رفته سپس دوباره وارد شوید.

 

اتصال ضعیف به سرور در قسمت مولتی پلیر بازی

بعضی بازیکنان از ضعیف بودن همگام سازی در بخش چند نفره بازی شکایت کرده اند. البته همچنان راه حلی برای رفع این مشکل ارائه نشده است.

عدم کارکرد صحیح گزینه Play

کاربران زیادی مخصوصا کسانی که از پلتفرم ایکس باکس برای اجرای بازی Halo Infinite استفاده می‌کردند به این مشکل برخورده بودند. درواقع گزینه Matchmaking در این مورد غیرفعال می‌شود و برای حل این موضوع باید بازی را ری استارت کنید.

 

ارور No ping to datacenters detected

این ارور مربوط به ترافیک شدید سرورهای بازی است. برای رفع این مشکل نیز باید یک بار از بازی بیرون آمده سپس دوباره وارد بازی شوید.

 

در کنار مشکلات بالا مشکلات دیگری نیز گزارش شده اند که البته به فراوانی موارد بالا نبوده اند. مثلا کارت گرافیک قدیمی می‌تواند باعث کاهش کیفیت و عملکرد بازی شود. انفجارهایی که در بازی وجود دارد ممکن است باعث گیر کردن بازی شود. یا اینکه در بخش داستانی ممکن است بازی مدت کوتاهی Freeze شود و دوباره به حالت عادی برگردد. حتی بعضا گزارش شده است که بعد از بدست آوردن یک Achievement ویژگی مورد نظر آنلاک نشده است!

به طور کلی باید به این نکته توجه کرد که بهبود اصلی بازی با به روزرسانی‌های مختلف انجام خواهد شد. پس اگر همچنان مشکل شما ادامه داشت، صبر کنید تا با به روز رسانی جدید مشکل شما رفع شود.

 

نسخه پی سی بازی Halo Infinite توسط CODEX‌ کرک شده و می‌توانید آن را به صورت ریپک رسمی FitGirl از سایت‌های دانلود دریافت کنید.

در صورت وجود هر گونه مشکل در اجرای بازی Halo Infinite آن را در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*