سونی قصد داشته سرویس بازی PlayStation Now را برای آیفون و اندروید منتشر کند


امید دلیری 21 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سونی قصد داشته سرویس بازی PlayStation Now را برای آیفون و اندروید منتشر کند. مجموعه‌ای از اسناد داخلی نشان می‌دهد که سونی برنامه‌ریزی جالبی داشته است. به نظر می رسد که اپل از این طرح مطلع بوده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سرویس PlayStation Now سونی یک سرویس اشتراک بازی های ابری است. این سرویس به کاربران امکان می دهد بازی های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 را بر روی دستگاه های منتخب پخش کنند. این سرویس برای تلویزیون‌های هوشمند، پخش‌کننده‌های بلوری، پلی‌استیشن 3 و PS Vita منتشر می‌شد. اما در اواخر سال 2017 ، سونی پشتیبانی از تمامی رایانه‌های شخصی به جز پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی را متوقف کرد.

از آن زمان ، سونی یک کلاینت پلی استیشن 5 به سرویس بازی PlayStation Now اضافه کرده است. با این حال در سال 2017 سونی برنامه ریزی کرده بود که این سرویس را روی یک پلتفرم اضافی منتشر کند. این پلتفرم اضافی شامل تلفن های همراه بود. وبسایت The Verge سند محرمانه ای در رابطه با این موضوع مشاهده کرده است. طبق این سند اپل می‌دانسته که سونی به دنبال حرکت به سمت بازی‌های مبتنی بر سرویس ابری موبایل بوده است. در این سند با عنوان بسیار محرمانه ، آمده است که اپل در مورد انتشار این سرویس برای تلفن همراه و دسترسی به بیش از 450 بازی PS3 برای شروع و بازی‌های PS4 در ادامه مطلع بوده است.

سرویس بازی PlayStation Now در جولای 2017 راه اندازی شد. آن زمان سونی اشاره کرد که این سرویس در حال حاضر فقط برای بازی های PS3 خواهد بود. این امر نشان می دهد که اپل اطلاعات داخلی در مورد برنامه های سونی را دریافت کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*