فایرفاکس 95 برای مک امنیت را بهبود می بخشد و مصرف انرژی را کاهش می دهد


امید دلیری 21 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فایرفاکس 95 برای مک امنیت را بهبود می بخشد و مصرف انرژی را کاهش می دهد. موزیلا نسخه جدیدی از فایرفاکس را برای مک منتشر کرده است. نسخه ای که این شرکت می گوید مصرف برق و پردازنده را کاهش داده و فناوری امنیتی جدیدی را اضافه کرده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mozilla یک ماه پس از اصلاح طراحی بصری خود در فایرفاکس 94، اکنون فایرفاکس 95 را منتشر کرده است. این شرکت تمرکز خود را بر بهبود و استفاده بهینه از مرورگر گذاشته است. این شرکت در یک پست وبلاگی می‌گوید : ما میزان استفاده از پردازنده macOS در Firefox و WindowServer در طول پردازش رویداد کاهش داده‌ایم. ما همچنین مصرف انرژی ویدئوهای رمزگشایی شده نرم افزاری را در macOS کاهش داده ایم، به خصوص در حالت تمام صفحه. این شامل سایت های پخش جریانی مانند Netflix و Amazon Prime Video نیز می شود.

موزیلا همچنین می‌گوید که کاربران راه‌اندازی سریع‌تر فرآیند محتوا را در فایرفاکس 95 بر روی macOS خواهند دید. همچنین عملکرد بارگذاری صفحه بهبود یافته است. گزینه Picture-in-Picture موجود نیز بهبود یافته است و کاربران می توانند کنترل را به سمت مخالف ویدیو منتقل کنند.

علاوه بر این ها ، امنیت فایرفاکس 95 نیز در افزایش یافته استاست. به روز رسانی اصلی گنجاندن RLBox در تمام سیستم عامل های فایرفاکس است. موزیلا این را به عنوان فناوری جدیدی که فایرفاکس را در برابر آسیب پذیری های احتمالی در کتابخانه های شخص ثالث سخت می کند توصیف می کند. نسخه جدید را می توانید از سایت رسمی موزیلا دانلود کنید. همچنین اطلاعات و یادداشت های مربوط به این به روزرسانی در سایت موزیلا قرار گرفته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*