Ming-Chi Kuo می گوید هدست AR اپل از فناوری Face ID برای ردیابی حرکات دست استفاده می کند


امید دلیری 21 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید هدست AR اپل از فناوری Face ID برای ردیابی حرکات دست استفاده می کند. این تحلیلگر معروف اکنون ادعا می کند که هدست واقعیت افزوده آینده اپل حرکات دست را ردیابی می کند. این امر به دستگاه اجازه می دهد تا ژست ها را تفسیر کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo در دومین گزارش خود در مورد هدست AR اپل در چند روز اخیر، جزئیات بیشتری گزارش کرده است. این تحلیلگر وجود حسگرهایی را گزارش می‌کند که انتظار می‌رود در اولین هدست آینده اپل وجود داشته باشد. Kuo در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران گفته است : کنترل ژست‌ها و تشخیص اشیاء ، ردیابی حرکات ، طراحی‌های UI انسان-ماشین حیاتی هدست AR/MR اپل هستند. این محصول آینده اپل به ماژول های حسگر سه بعدی بیشتری نسبت به آیفون ها مجهز شده است.

Kuo پیش بینی کرده است که هدست AR/MR اپل چهار مجموعه حسگر سه‌بعدی خواهد داشت. او پیش بینی کرده که نور ساختار یافته هدست AR/MR نه تنها می‌تواند تغییر موقعیت کاربر یا دست و شیء دیگران را در مقابل چشمان کاربر، بلکه تغییر جزئیات پویای دست را نیز تشخیص دهد. Kuo گفته این تغییر جزئیات پویا و ردیابی حرکات شبیه به عملکرد Face ID می باشد. او ادعا می کند که جزئیات حرکت دست می تواند یک رابط کاربری شهودی و واضح تر انسان و ماشین ارائه دهد. اگرچه بین Face ID و این ردیابی دست تفاوت وجود دارد.

هدست AR اپل و آیفون هر دو از نور ساختاریافته استفاده می کنند. اما با این حال فاصله بین دست (کاربر یا افراد دیگر) و جسم شناسایی شده توسط هدست باید بیشتر از آن چیزی باشد که توسط Face ID آیفون مشاهده می شود. بنابراین مصرف انرژی نور ساختار یافته هدست بالاتر است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*