بیوگرافی Elizabeth Holmes به نام Bad Blood با بازی Jennifer Lawrence برای +Apple TV ساخته می شود


امید دلیری 22 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بیوگرافی Elizabeth Holmes به نام Bad Blood با بازی Jennifer Lawrence برای +Apple TV ساخته می شود. اپل تی وی پلاس خبر از ساخت یک فیلم جدید توسط Adam McKay با عنوان Bad Blood داده است. فیلمی که Jennifer Lawrence قرار است در نقش مدیر عامل Theranos بازی کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ظهور و سقوط خیره کننده Theranos

فیلم Bad Blood تاریخ ظهور و سقوط Elizabeth Holmes ، بنیانگذار Theranos با بازی Jennifer Lawrence را روایت می کند. وبسایت Variety گزارش داده است که استودیوی Apple Original این فیلم را در کنار Legendary Pictures تولید خواهد کرد. Adam McKay کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلمی که ظهور و سقوط خیره کننده ای را روایت می کند. اتفاقی که با وعده انقلابی کردن سیستم مراقبت های بهداشتی آغاز شد. اما با فروپاشی شرکت Theranos و محاکمه Elizabeth Holmes به دلیل کلاهبرداری به پایان رسید.

این فیلم بر اساس عنوانی غیرداستانی به نام Bad Blood: Secrets and Lies in a Silicon Valley ساخته می شود. عنوانی که توسط John Carreyrou خبرنگار تحقیقی و برنده جایزه Pulitzer نوشته شده است. فیلم Bad Blood توسط Adam McKay و Kevin Messick از طریق Hyberobject Industries تولید خواهد شد. این کمپانی قراردادی چند ساله با اپل دارد. Jennifer Lawrence و  Polsky از طریق Excellent Cadaver این فیلم را تولید خواهند کرد. Will Ferell قرار است از Gary Sanchez Productions جزء تولیدکنندگان این فیلم می باشد.

این فیلم اولین محتوای اپل تی وی پلاس نیست که ظهور و سقوط یک شرکت را روایت می کند. سریال WeCrashed نیز روایتی مشابه را دنبال می کند. سریالی که Jared Leto نقش Adam Neumann مدیر عامل و بنیان گذار شرکت WeWork را بازی خواهد کرد.شخصیتی بزرگ که رفتارهای ناشایست وی منجر به برکناری او در سال 2019 شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*