اپل macOS Monterey 12.1 را منتشر کرد


امید دلیری 23 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل macOS Monterey 12.1 را منتشر کرد. این به روزرسانی اولین نسخه مهم برای macOS Monterey که غول فناوری آن را منتشر کرده است. این به رورسانی جدید شامل پشتیبانی از ویژگی SharePlay و اضافه شدن سایر موارد جدید است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نسخه macOS Monterey 12.1 در حال حاضر برای دانلود در مک های سازگار در دسترس است. کاربران می توانند با کلیک بر روی نماد اپل در نوار منوی بالا و انتخاب About This Mac، به روز رسانی نرم افزار را پیدا کنند. به روز رسانی macOS 12.1 پشتیبانی از SharePlay را برای مک اضافه کرده است. اپل ویژگی SharePlay را در جریان رویداد WWDC 2021 معرفی کرد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند. سپس همراه با تماشای فیلم و تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی با هم تعامل داشته باشند. اپل در زمان انتشار نسخه نهایی macOS Monterey گفته بود که ویژگی SharePlay در به روزرسانی بعدی اضافه خواهد شد.

به عنوان مثال ، کاربران در تماس گروهی FaceTime این توانایی را دارند که به طور همزمان ویدیوها و صفحه نمایش دستگاه را مشاهده کنند. همچنین می توانند با هم به موسیقی گوش دهند. به روزرسانی جدید macOS Monterey 12.1 علاوه بر ویژگی های جدید ، تعدادی رفع اشکال ، به‌روزرسانی‌های امنیتی و بهبودهای زیربنایی را برای macOS Monterey به ارمغان می‌آورد.

پیش از انتشار macOS Monterey 12.1 ، اپل اولین بار macOS Monterey را در اواخر اکتبر منتشر کرد. این به روز رسانی شامل تعدادی ویژگی جدید برای مک بود. از جمله پشتیبانی از  Shortcuts ، تعدادی به روز رسانی قابل توجه برای Safari و امکان انتخاب متن در تصاویر.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*