شخصیت اسپایدرمن به بازی PUBG Mobile اضافه خواهد شد


Matin 24 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تبلیغ جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد همزمان با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home، شخصیت اسپایدرمن بزودی به محصول مشهور شرکت Krafton یعنی بازی PUBG Mobile اضافه خواهد شد.

در حال حاضر جزئیات زیادی از این کراس اور بین شخصیت مرد عنکبوتی و دنیای بازی پابجی نمی‌دانیم. تنها دانسته ما این است که ابرقهرمان مذکور در دسترس کاربران بازی پابجی موبایل قرار خواهد گرفت. در حالی که این احتمال وجود دارد شخصیت Spider-Man تنها یک اسکین ساده باشد، اما ممکن است سازندگان زمینه تار زدن و حرکت در بین ساختمان‌ها را فراهم کنند. علاوه بر این، یک گرافیتی رایگان در دسترس کسانی قرار می‌گیرد در روز جمعه در مراسم اکران فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، شرکت کنند.

در کنار شخصیت مرد عنکبوتی، به مناسبت کریسمس بازیکنانی که از امروز تا تاریخ 31 دسامبر (10 دی) وارد بازی PUBG Mobile شوند، ست Merry Tidings را به رایگان دریافت خواهند کرد. اگر از علاقه‌مندان این ست هستید، فرصت دریافت رایگان آن را از دست نداده و حتما تا پایان ماه میلادی جاری وارد بازی پابجی موبایل شوید. تصویر مربوط به اضافه شدن شخصیت اسپایدرمن به بازی PUBG Mobile را در زیر مشاهده می‌کنید:

شخصیت اسپایدرمن در بازی PUBG

نسخه رایگان بازی PUBG سال آینده منتشر می‌شود

در سال آینده میلادی، نسخه‌های کنسولی و کامپیوتر بازی PUBG رایگان خواهند شد و علاقه‌مندان می‌توانند بدون صرف هزینه آن را تجربه کنند. آن دسته از بازیکنانی که پیش از این اقدام به خریداری بازی پابجی کرده‌اند، به صورت رایگان به Battlegrounds Plus ارتقا پیدا کرده و مواردی از جمله افزایش XP دریافتی و تعدادی آیتم‌های رایگان دریافت می‌کنند. آن دسته از افرادی که ترجیح می‌دهند هزینه‌ای بابت تجربه بازی پابجی صرف نکنند، می‌توانند به وب‌سایت بازی PUBG مراجعه کرده و برای تجربه نسخه رایگان آن پیش‌ثبت‌نام کرده و در کنار بازی، آیتم‌های رایگان نیز به دست بیاورند.

فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) اکران خواهد شد. این فیلم هم‌اکنون برای منتقدین نمایش داده شده و امتیازات آن مشخص شده است. بر این اساس، فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از 27 نقد در وب‌سایت راتن تومیتوز توانسته امتیاز 100% را دریافت کند. همچنین این فیلم در وب‌سایت متاکریتیک براساس 18 نقد امتیاز 71 را به خود اختصاص داده است.

تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی، پیش از این اعلام کرده است که او در فیلم Spider-Man: No Way Home یکی از حرکات آشنای بازی Spider-Man، محصول استودیو Insomniac، را اجرا خواهد کرد. در نتیجه اگر از طرفداران این بازی هستید به هیچ عنوان فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را از دست ندهید.

نظر شما در مورد اضافه شدن شخصیت اسپایدرمن به بازی PUBG چیست؟ آیا این امر مورد رضایت بازیکنان قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*