فورتنایت اسکین های رایگان در جریان رویداد Fortnite Winterfest اهدا می‌کند


Matin 27 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

تازه‌ترین رویداد بازی فورتنایت یعنی Winterfest هم‌اکنون در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند محتواهای مختلف آن را تجربه کنند. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، علاقه‌مندان بازی Fortnite می‌توانند از طریق فروشگاه Epic Games اسکین رایگان دریافت کنند.

هم‌اکنون رویداد Winterfest بازی فورتنایت آغاز شده تا بازیکنان در قالب آن نه تنها تجربه‌ای هیجان‌انگیز داشته باشند، بلکه هدیه‌های مختلف دریافت کنند. به این واسطه شرکت Epic به صورت روزانه هدایایی در Winterfest Lodge قرار خواهد داد که برای تمامی علاقه‌مندان بازی Fortnite لذت‌بخش خواهند بود. علاوه بر دو اسکین جدیدی که از این طریق در اختیار شما قرار خواهند گرفت، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز یک اسکین رایگان دیگر نیز دریافت کنید.

ار امروز در صورتی که وارد بازی فورتنایت شوید، یک تب جدید خواهید دید که با نماد دانه برف مشخص شده است. با فشردن کلید مربوط به این تب، وارد بخش جدیدی به نام Winterfest Lodge خواهید شد. در این مکان به صورت روزانه می‌توانید هدایای خود را مشاهده و باز کنید. حتی اگر هدایای خود را از دست بدهید، باز هم می‌توانید تا ساعت 17:30 روز 16 دی وارد بخش Winterfest Lodge شده و هدیه‌های روز‌های گذشته را دریافت کنید.

رویداد Fortnite Winterfest

رویداد Fortnite Winterfest شامل هدایای متعددی است

هدایای در نظر گرفته شده برای رویداد Fortnite Winterfest شامل موارد مختلفی از جمله اسکین، کلنگ، گلایدر، ایموت، صفحه لودینگ، اسپری و بنر می‌شود. شرکت اپیک دو اسکین قرار گرفته در بین هدایای رویداد Winterfest بازی فورتنایت را معرفی کرده است که در تصویر بالا می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده، با ورود به لانچر Epic Games Launcher تا پیش از تاریخ 16 دی، می‌توانید نسخه‌ای خاص از Blizzabelle که رنگ متفاوتی دارد، دریافت کنید. اگر روی کامپیوتر به تجربه بازی فورتنایت می‌پردازید، به طور خودکار شرایط دریافت اسکین مذکور را دارید. تنها کافی به Item Shop رفته و این اسکین را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

نظر شما در مورد رویداد Fortnite Winterfest و هدایای آن چیست؟ آیا قصد تجربه این رویداد را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*