مایکروسافت در آخرین به روزرسانی ویندوز 11 در حال کنار گذاشتن کنترل پنل می باشد


امید دلیری 27 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مایکروسافت در آخرین به روزرسانی ویندوز 11 در حال کنار گذاشتن کنترل پنل می باشد. این غول نرم افزاری اوایل سال جاری تعدادی تغییرات را در بخش تنظیمات ویندوز 11 ارائه کرد. در ماه جاری ، این شرکت راه های بیشتری را برای جایگزینی عملکرد بخش کنترل قدیمی خود آغاز کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در نسخه‌های آزمایشی جدید ویندوز 11 ، مایکروسافت تنظیمات شبکه پیشرفته را به صفحه جدیدی در بخش تنظیمات منتقل کرده است. این تنظیمات شامل گزینه‌های اشتراک‌گذاری برای پوشه‌ها، چاپگرها و گزینه‌های کشف شبکه است. برخی از نقاط ورودی به تنظیمات شبکه و دستگاه در ویندوز 11 نیز اکنون شما را مجبور به استفاده از کنترل پنل نمی کنند. به این ترتیب برای دسترسی به آن ها به  به بخش تنظیمات هدایت می شوید.

علاوه بر این ها ، پیوندهای بخش کنترل پنل که برای حذف نصب اپلیکیشن ها استفاده می شد ، اکنون به بخش تنظیمات منتقل شده اند. حتی بخش حذف به‌روزرسانی‌های ویندوز نیز اکنون بخشی از بخش تنظیمات است. این آخرین تغییرات پس از تلاش برای دور شدن از Control Panel در ویندوز 10 مورد استقبال قرار گرفته است. مایکروسافت در ابتدا یک برنامه تنظیمات جداگانه را در ویندوز 8 به عنوان راهی برای بازنگری پنل کنترل سنتی خود معرفی کرد. این دو به دلایل پشتیبانی قدیمی در کنار یکدیگر وجود داشته اند. درست مانند اینکه مایکروسافت دو مرورگر (Internet Explorer و Microsoft Edge) در ویندوز 10 داشت.

برنامه – بخش تنظیمات به عنوان یک جاروی جدید طراحی شده است که تمیز کننده ی خوبی می باشد. اما هنوز تنظیمات زیادی وجود دارد که برای دسترسی به آن ها باید به کنترل پنل بروید. ویندوز 10 همه چیز را بهبود بخشید. اما ویندوز 11 برداشت مدرن تری از نحوه کنترل رایانه شخصی کاربران ارائه می دهد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*