اپل در حال بازسازی Apple Music در macOS Monterey 12.2 به عنوان یک اپلیکیشن کاملاً بومی است


امید دلیری 28 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در حال بازسازی Apple Music در macOS Monterey 12.2 به عنوان یک اپلیکیشن کاملاً بومی است. غول فناوری در حال بازسازی اپلیکیشن اپل موزیک برای macOS 12.2 به عنوان یک اپلیکیشن کاملاً بومی مبتنی بر AppKit است. کاری که قبلاً با اپلیکیشن Apple TV انجام داده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

روز پنجشنبه ، اپل اولین نسخه ی آزمایشی macOS Monterey12.2 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. همانطور که برای اولین بار توسط کاربری به نام Luming Yin توییتر در اشاره شد ، این نسخه آزمایشی حاوی نسخه جدیدی از Apple Music است. نسخه ای که به جای نمایش توسط وب ، توسط AppKit پشتیبانی می شود. تفاوت این نسخه باید تجربه سریع‌تری باشد که هم روان‌تر و هم پاسخگوتر باشد. در واقع بازسازی Apple Music باعث ارائه ی تجربه ی بهتر به کاربران می شود.

این به این دلیل است که Apple Music نسخه MacOS Catalina ، باطن iTunes را حفظ کرده است. باطن یا در واقع عملکردی که بر نمایش محتوای وب در اپلیکیشن متکی است. AppKit این مشکل را برطرف می کند و Apple Music را به یک اپلیکیشن بومی کاملاً پیشرفته تبدیل می کند. علاوه بر این ، Luming Yin گفته است که بازسازی مشابهی از اپلیکیشن Apple TV برای macOS در حال انجام است. با این حال ، وبسایت 9to5Mac متوجه شده که اپلیکیشن Apple TV در macOS Monterey 12.1 ، قبلاً با AppKit جدید بازسازی شده است.

همراه با تغییرات و بازسازی Apple Music ، نسخه ی macOS Monterey 12.2 همچنین دارای اسکرول نرم‌تر در Safari در مدل‌های MacBook Pro با صفحه ProMotion است. همچنین به نظر می‌رسد که اپل همچنان روی قابلیت Universal Control کار می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*