Twelve Minutes حوصله‌سربرترین بازی سال 2021 نام گرفت


Matin 28 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

با فرا رسیدن ماه دسامبر میلادی و تعطیلات پایان فصل سال جاری، بسیاری از بازی‌ کنندگان این فرصت را پیدا کرده که در کنار گوش دادن به آهنگ Santa Tell Me از آریانا گرانده، ساعت‌ها از وقت خود را به صرف تجربه‌ی بازی‌های نیمه‌کاره خود بگذارند تا جایی که به تعبیر حساب‌کاربری HowLongToBeat در توئیتر، بازی Twelve Minutes نیمه‌کارترین بازی انجام‌شده توسط بازی‌کنندگان در سال 2021 میلادی جمله لقب گرفته است.

در کنار جوایز صنعت بازی‌های ویدئویی می‌توان به دستاورد جالب Most Retired Game یا همان بیشترین اثر نیمه‌کاره توسط بازی‌کنندگان اشاره داشت. چنین عنوانی که شنیدن آن ممکن است کمی جالب‌توجه به‌نظر برسد، به بازی‌های کامپیوتری‌ای تعلق می‌گیرد که کمترین نرخ به پایان رساندن خط‌داستانی‌ و ماموریت‌های جانبی را از خود به جای گذاشته‌ و درواقع بازی‌کنندگان را از ادامه‌ی تجربه‌ی ماجراجویی‌های خود دل‌سرد و ناامید کرده‌اند.

Twelve Minutes

12 Minutes حوصله‌سربرترین بازی سال جاری به تعبیر How Long To Beat

همین‌حال، لقب نیمه‌کار‌ترین بازی سال 2021 میلادی به عنوان Twelve Minutes تازه‌ترین‌ ساخته‌ی استودیو‌های Luis Antonio و Nomada لقب می‌گیرد.

در جایگاه دوم این لیست 10 نفره، بازی Loop Hero قرار گرفته که اگر تنها چند دقیقه به تجربه‌ی بازی بنشینید، این تصمیم را یک امر منطقی تلقی خواهید کرد. در رتبه 4 عنوان Outriders جای خشک کرده است که مشکلات تدریجی گیم‌پلی و سرور‌های کند و آزاردهنده انتشار پر سر و صدای بازی در روزهای اولیه را تحت‌شعاع قرار داد.

از دیگر اتفاقات جالب‌توجه این لیست می‌توان به حضور بازی Returnal در‌ جایگاه ششم اشاره داشت. مهم‌ترین پروژه بازی‌سازی استودیو Housemarque که توانست جایزه برترین بازی سال Develop Star Awards 2021 را به خود اختصاص دهد، علیرغم ارائه‌ی مکانیک‌های جدید، بدون برخورداری از قابلیت Run Save برای‌ پروژه‌ای با میانگین درجه‌سختی دشوار، ضربه‌ای مهلک به پیکره‌ی بازی‌کنندگان رای چک‌پوینت‌های بلندمدت وارد کرد.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Twelve Minutes با کسب لقب حوصله‌سربرترین بازی سال 2021 میلادی، هم‌اکنون بر روی مایکروسافت‌ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری در دسترس است.

شما در ادامه می‌توانید لیستی از 10 بازی نیمه‌کاره سال 2021 میلادی را مثل Twelve Minutes مشاهده کنید:

  1. Twelve Minutes
  2. Loop Hero
  3. The Ascent
  4. Outriders
  5. The Medium
  6. Returnal
  7. Oddworld: Soulstorm
  8. Back 4 Blood
  9. Cyber Shadow
  10. Biomutant
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*