YouTube TV کانال های دیزنی را از دست می دهد زیرا گوگل موفق به انجام معامله نشده است


امید دلیری 28 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

YouTube TV کانال های دیزنی را از دست می دهد زیرا گوگل موفق به انجام معامله نشده است. مشترکین این سرویس دیگر نمی‌توانند شبکه‌های متعلق به دیزنی را در این سرویس استریم تماشا کنند. زیرا گوگل نتوانسته معامله جدیدی با غول رسانه‌ای قبل از پایان مهلت روز جمعه انجام دهد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

عدم توافق گوگل و دیزنی

مشترکین YouTube TV با استفاده از این سرویس به زودی خواهند دید که تعدادی از کانال ها از فهرست ناپدید شده اند. کانال‌هایی از جمله ESPN، ABC، FX، و National Geographic به دلیل شکست مذاکرات گوگل و دیزنی – Disney برای رسیدن به توافق، برای مشترکین حذف شده‌اند. این امر به دلیل ناتوانی دو شرکت در ملاقاتشان به منظور تمدید توافق در مورد محتوا می باشد. ظاهراً این دو شرکت هنوز در حال ادامه گفتگو در مورد این موضوع هستند. با این حال کانال‌های فوق الذکر دیگر در سرویس یوتیوب قابل مشاهده نیستند.

گوگل هزینه بسته ماهانه خود را به دلیل از دست دادن این کانال ها ، از از 64.99 دلار به 49.99 دلار یعنی 15 دلار کاهش داده است. این موضوع حداقل تا زمانی که این کانال های در دسترس نیستند ادامه دارد. گوگل همچنین اشاره می‌کند کاربران YouTube TV که کانال‌های حذف شده را بخواهند ، همچنان می‌توانند آن‌ها را به عنوان بخشی از بسته دیزنی داشته باشند. در واقع هنور می توانند بسته 13.99 دلاری خود دیزنی را دریافت کنند.

به گفته گوگل به نظر می رسد که این مشکل ناشی از مبلغی است که دیزنی می خواهد برای این معامله دریافت کند. زیرا گوگل معتقد است شرایط پیشنهادی بسیار گران هستند. گوگول گفته است : خواهش ما از دیزنی مانند تمامی شرکایمان این است که با YouTube TV مانند هر سرویس تلویزیونی دیگری رفتار کند. لیست کانال های تحت تأثیر از بین رفتن معامله ی گوگل و دیزنی شامل موارد زیر است :

  • ABC local channels – ABC News Live
  • ACC Network
  • Disney Junior – Disney Channel – Disney XD
  • ESPN – ESPN2 – ESPN3 – ESPNEWS – ESPNU
  • Freeform
  • FX – FXM – FXX
  • National Geographic – National Geographic Wild
  • SEC Network
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*