گوگل قراردادی را برای بازگرداندن کانال های دیزنی به YouTube TV منعقد کرد


امید دلیری 30 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گوگل قراردادی را برای بازگرداندن کانال های دیزنی به YouTube TV منعقد کرد. پس از یک توقف کوتاه ، YouTube TV دوباره به کانال‌های دیزنی دسترسی پیدا می‌کند. غول رسانه‌ای و گوگل به توافقی برای ارائه شبکه‌های متعلق به دیزنی به مشترکان دست یافتند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پس از ناکامی در دستیابی به توافق بین این دو شرکت در روز جمعه ، کانال های دیزنی روز شنبه از YouTube TV حذف شدند. اکنون بعد از 24 ساعت ، و وضعیت برعکس شده است. گوگل و دیزنی توافقنامه جدیدی برای نمایش کانال های دیزنی به مشترکین YouTube TV امضا کرده اند. دسترسی به شبکه‌های دیزنی از جمله ESPN و FX، از جمله محتوای زنده و درخواستی، به آرامی برای کاربران بازیابی می‌شوند. گوگل در به‌روزرسانی پست وبلاگ خود گفته : این معامله در حالی که هزینه اشتراک 64.99 دلاری بسته YouTube TV حفظ می‌شود انجام شد.

پیش از این گفته شده بود که بحث این دو شرکت بر سر هزینه ها بوده است. به احتمال زیاد دیزنی خواستار پرداخت بیشتر بوده است. گوگل روز شنبه گفته بود : درخواست ما از دیزنی مانند همه شرکای ما، این است که با YouTube TV مانند سایر ارائه دهندگان سرویس تلویزیونی رفتار کند. با ارائه همان نرخ هایی دیگر سرویس ها برای کانال های دیزنی پرداخت می کنند. اگر دیزنی شرایط عادلانه ای را به ما ارائه دهد، ما توافق خود را تمدید خواهیم کرد.

گوگل به مشترکین YouTube TV قول تخفیف ۱۵ دلاری را در زمانی که محتوای دیزنی – Disney پخش نمی‌شد داده بود. این شرکت همچنان معتقد است که اعتبار یکبار مصرف را حفظ خواهد کرد. اعضای فعالی که هنوز تخفیف را در صورتحساب ماهانه خود دریافت نکرده اند، آن را در صورتحساب بعدی خود بدون هیچ اقدامی مشاهده خواهند کرد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*