مجموعه ماشین‌های بازی Gran Turismo 7 شامل بیش از 420 خودرو خواهد بود


Matin 30 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Gran Turismo 7 یکی از آثار مورد‌انتظار سال آینده است که بسیاری از کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن چشم به عرضه آن دوخته‌اند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و براساس کتابچه تبلیغاتی که در ژاپن منتشر شده، در کنار برخوداری از 90 پیست مختلف، مجموعه ماشین‌های بازی Gran Turismo 7 بالغ بر بیش از 420 خودرو خواهد بود.

بازی گرن توریسمو 7 به عنوان هشتمین اثر اصلی از سری Gran Turismo، در کمتر از سه ماه دیگر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن منتشر خواهد شد. به همین دلیل شرکت سونی و استودیو Polyphony Digital به طور مداوم جزئیات جدیدی در مورد بخش‌های مختلف بازی گرن توریسمو 7 را با بازیکنان به اشتراک می‌گذارند. اخیرا یک کتابچه تبلیغاتی در کشور ژاپن منتشر شده که اطلاعات بسیاری از این بازی مورد‌انتظار را فاش کرده است.

طبق این کتابچه، بازی گرن توریسمو 7 دارای بیش از 90 پیست مختلف از جمله پیست‌های واقعی لمانز (Le Mans) و نوربورگ‌رینگ (Nürburgring) و پیست‌های غیر‌واقعی مانند Deep Forest Raceway است. تمامی این پیست‌ها دارای آب و هوای واقع‌گرایانه و مناظر نزدیک به واقعیت هستند. علاوه بر این در کتابچه تبلیغاتی بازی گرن توریسمو 7 آمده است که بیش از 420 ماشین در این اثر وجود دارد که از این تعداد بیش از 300 ماشین در سال‌های پس از 2011 روانه بازار شده‌اند. همچنین در کنار این ماشین‌ها، تعدادی از خودرو‌های کلاسیک شامل ماشین‌های ژاپنی دهه 80 و 90 نیز دیده می‌شود.

ماشین های بازی Gran Turismo 7

کتابچه تبلیغاتی بازی Gran Turismo 7 تنها در ژاپن منتشر شده است

بازیکنان در قالب بازی Gran Turismo 7 از یک گاراژ بزرگ بهره خواهند برد که در آن می‌توانند بیش از 1000 ماشین را قرار دهند. یکی دیگر از جنبه‌های بازی گرن توریسمو 7 امکان تیونینگ و شخصی‌سازی پرجزئیات ماشین‌ها با استفاده از تولیدات بیش از 60 برند خودرو است. این بخش از بازی مذکور شامل مواردی همچون قطعات موتور، لاستیک‌ها، ترمز‌ها، سیستم تعلیق، سوپرشارژر، توربو‌شارژر، کاهش وزن و افزایش سفتی می‌شود. بازی گرن توریسمو 7 در زمان عرضه حاوی بیش از 130 نوع لاستیک و بیش از 600 قطعه Aero خواهد بود.

در بخش Photo Mode بازی گرن توریسمو 7 که با نام Scapes شناخته می‌شود، بیش از 2500 لوکیشن مختلف از 40 کشور وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از ماشین خود عکس بگیرید. از بین دیگر بخش‌های بازی گرن توریسمو 7 می‌توان به بخش آموزشی به نام License Center، چالش‌های متنوع و رویداد‌های منحصر‌به‌فرد اشاره کرد.

بازی گرن توریسمو 7 در تاریخ 4 مارس 2022 (13 اسفند) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد تعداد ماشین‌های بازی Gran Turismo 7 چیست؟ آیا این تعداد راضی‌کننده است یا شما را ناامید کرده؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*