نکاتی ابتدایی درباره بخش Multiplayer بازی Halo Infinite


Matin 1 دی 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

بتای بخش چنده نفره‌ی Halo Infinite اخیرا در دسترس قرار گرفته است.

در این مقاله سعی داریم تعدادی از نکات را برای حرفه‌ای شدن شما در این بازی محبوب، ارائه کنیم.

این بتا بدون توضیح خاصی در مورد سلاح‌ها، تجهیزات یا حالت‌های چندنفره‌ی جدید، شما را در میدان جنگ قرار می‌دهد که برای تازه واردان چندان خوشایند نیست. در واقع بسیاری از موارد وجود دارند که بلافاصله هنگام شروع بازی مشخص نمی‌شوند، از جمله این که یک بخش آموزش وجود دارد که می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند. در همین راستا اگر در دنیای Halo تازه وارد باشید و به محض شروع وارد یک بازی شوید، احتمالاً خودتان را گیج خواهید کرد.

اطلاعات مفید زیادی در مورد نحوه‌ی عملکرد این بازی وجود دارند. این نکات به شما کمک می‌کنند که به دنیای Halo مسلط‌تر شوید، چند استراتژی کلیدی برای حالت‌های بزرگ آن یاد بگیرید و در نهایت به یک اسپارتان مؤثرتر تبدیل شوید.

1- گشت و گذار در بخش Academy بازی Halo Infinite

Halo Infinite

این که پس از شروع Halo Infinite، مستقیماً وارد یک بازی شوید، وسوسه انگیز است اما پیش از آن باید فهرست منوی اصلی را به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخشی به نام “Academy” برسید. در این بخش است که نکات Halo Infinite را یاد می‌گیرید که شامل یک آموزش سریع می‌شود. اگر یک Halo باز حرفه‌ای هستید، بیشتر آموزش‌ها چیزهایی هستند که از قبل می‌دانید، البته این بخش نکاتی را در مورد برخی از تجهیزات جدید بازی برجسته می‌کند و به شما یک مبارزه‌ی مختصر با ربات‌ها را ارائه می‌دهد تا چیزهایی را امتحان کنید.

در بخش Academy، گزینه‌ی “Weapon Drills” برای اکثر پلیرها مفیدتر است، چرا که شما را به یک میدان تیر می‌برد که در آن می‌توانید تک تک اسلحه‌های Infinite را امتحان کنید. به نظر من، تجربه‌ی این بخش برای یادگیری سریع‌تر شما در بازی ضروری است. در واقع Weapon Drills به شما امکان می‌دهد که هر تفنگ، از جمله اسلحه‌های جدید را امتحان کنید و ببینید که چگونه کار می‌کنند، در چه بُردی موثر هستند، با چه سرعتی می‌توانند دشمنان را بکشند و آیا از حالت‌های تیر زدن متفاوت استفاده می‌کنند یا خیر.

درک هر اسلحه قبل از اینکه وارد یک مسابقه‌ی چند نفره شوید، تصمیم گیری را در مورد اینکه از کدام اسلحه می‌خواهید استفاده کنید، بسیار آسان‌تر می‌کند.

2- حواستان به قفسه‌های اسلحه (Weapon Racks) باشد

Halo Infinite

شما در Halo Infinite، معمولاً یک مسابقه را با MA40 و یک اسلحه‌ی کمری شروع می‌کنید، اما به محض شروع مسابقه، می‌توانید به سرعت اسلحه‌های جدیدی را برای تعویض پیدا کنید. این سلاح‌ها به قفسه‌های روی دیوارها متصل هستند و شما می‌توانید آن‌ها را از قفسه‌ها بردارید. البته باید بدانید که اسلحه‌ها پس از برداشته شدن فوراً روی قفسه‌ها ظاهر نمی‌شوند و مدتی طول می‌کشد تا دوباره به کار بیایند. برای فهمیدن این که چه مقدار تا ریسپاون شدن یک اسلحه باقی مانده است، می‌توانید به قفسه‌ی آن نزدیک شده و از طریق خطی آبی رنگ در بالای آن مطلع شوید.

اسلحه‌های قوی‌تر یعنی Power Weaponها، در مکان‌های خاصی که در اطراف نقشه پراکنده شده‌اند، اسپاون می‌شوند. معمولاً این سلاح‌ها با نمادهای زرد علامت‌گذاری می‌شوند که به شما می‌گوید اسپاون بعدی آن‌ها چه زمانی است. شما باید تا آنجا که ممکن است برای گرفتن این اسلحه‌ها تلاش کنید، چرا که یک موشک انداز یا چکش گرانشی در دستان مناسب در زمان مناسب می‌تواند یک مسابقه را به نفع شما یا علیه شما تغییر دهد، بنابراین داشتن آن‌ها را در اولویت قرار دهید.

۳- از نارنجک‌ها به درستی استفاده کنید

Halo Infinite

Halo Infinite دارای چهار نوع نارنجک مختلف است و در اکثر مسابقات، شما می‌توانید در مجموع چهار نارنجک (دو نارنجک از هر نوع) حمل کنید. می‌توانید با زدن دکمه‌ی D-pad روی کنترلر یا کلید N روی کیبورد، بین انواع نارنجک‌های حمل شده‌ی خود جابه‌جا شوید. سعی کنید جایی که هر نوع نارنجک روی نقشه ظاهر می‌شود را به یاد داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز آن‌ها را بردارید. بهتر است همیشه چهار نارنجک همراه خود داشته باشید؛ زیرا نارنجک‌ها یک راه عالی برای شروع مبارزه با دشمن یا پایان دادن به آن هستند.

چهار نوع نارنجک به این معنی است که هرکدام موارد استفاده‌ی متفاوتی دارند، بنابراین سعی کنید نارنجک مورد نیاز خود را برای چیزی که انتظار دارید با آن روبرو شوید، همراه داشته باشید. نارنجک‌های انفجاری (Frag grenades)، به‌طور پیش‌فرض، در از بین بردن سپر دشمن و یا کشتن یک دشمن تضعیف‌شده مناسب هستند، اما شعاع انفجار آن‌ها زیاد نیست و اغلب متوجه می‌شوید که پلیرها به راحتی از آن‌ها جان سالم به در می‌برند. نارنجک‌های پلاسما (Plasma grenades) آبی هستند و انفجارهای کوچک‌تری دارند، اما در صورت هدف گیری درست، به دشمن می‌چسبند و با انفجار خود او را از پای در می‌آورند، این نارنجک‌ها برای غیر فعال کردن وسایل نقلیه نیز مؤثر هستند.

نارنجک‌های داینامو (Dynamo grenades) مانند توپ بسکتبال روی زمین پرتاب می‌شوند و در طول زمان به ناحیه‌ی اطراف خود آسیب الکتریکی وارد می‌کنند که آن‌ها را برای بستن یا پاکسازی یک منطقه‌ی خاص، مناسب می‌کند. همچنین اگر پلیری برای مدت طولانی نزدیک این نارنجک‌ها بایستد، کشته خواهد شد. نارنجک‌های اسپایک (Spike grenades) برای آسیب رساندن به پیاده نظام در فضاهای بسته و داخلی طراحی شده‌اند. آن‌ها آسیب کمتری نسبت به نارنجک‌های انفجاری وارد می‌کنند، اما به دیوارها می‌چسبند و میخ‌هایی را شلیک می‌کنند که در اطراف دیوارها کمانه می‌کنند تا بارها و بارها به حریف ضربه بزنند.

4- به دنبال تجهیزات (Equipments) باشید و از آن‌ها استفاده کنید

Halo Infinite

در Infinite علاوه بر اسلحه و نارنجک، تجهیزاتی را نیز خواهید دید که در اطراف میدان نبرد با چراغ‌های زرد مشخص شده‌اند. این تجهیزات عبارتند از GrappleHook ،Deployable Cover، Recon Sensor، Thruster و Repulsor. این‌ها شبیه به توانایی‌های موجود در بازی‌های قبلی سری Halo هستند و هر کدام موارد استفاده‌ی بسیار خاصی دارند.

به عنوان مثال، Repulsor می‌تواند وسایل نقلیه را متوقف کند یا دشمنان و نارنجک‌ها را در صورت نزدیک شدن، به عقب بازگرداند. Deployable Cover به شما سپری می‌دهد که گلوله‌های ورودی را متوقف می‌کند اما شما می‌توانید از پشت آن شلیک کنید و Thruster به شما امکان می‌دهد با سرعت بالا در هر جهتی حرکت کنید. در کل باید تمام تجهیزات را امتحان کنید و مطمئن شوید که همیشه تجهیزات مفیدی دارید. در واقع تجهیزات کاربرد محدودی دارند، اما در شرایط مناسب، می‌توانند جان شما را نجات دهند.

همچنین در این بازی دو نوع تجهیزات وجود دارد که هم ردیف Power Weapons قرار می‌گیرند: Active Camo و Overshield. این‌ها مانند Power Weapons برجسته شده و معمولاً در مرکز نقشه اسپاون می‌شوند. شما باید این دو را به‌ محض در دسترس قرار گرفتن، درست مانند Power Weapons، به دست آورید، زیرا هر کدام یک مزیت بزرگ دارند؛ Overshield ظرفیت سپر شما را دو برابر می‌کند تا کشتن شما را بسیار سخت‌تر کند (اگرچه مانند سپر معمولی شما شارژ نمی‌شود) و Active Camo شما را برای مدت کوتاهی نامرئی می‌کند. بنابراین این دو را به دست بیاورید یا حداقل آن‌ها را از دست تیم دیگر دور نگه دارید.

۵- به اسکنر هوش مصنوعی خود اعتماد کنید

Halo Infinite

یک ویژگی کمتر شناخته شده در Halo Infinite، گزینه‌ی اسکن هوش مصنوعی است. با فشار دادن دکمه‌ی مربوط به آن (Z در صفحه کیبورد، به پایین فشردن D-pad روی کنترلر) یک پالس اسکن در اطراف خود ارسال می‌کنید که می‌تواند به شما کمک کند هر چیز قابل تعاملی را روی نقشه شناسایی کنید. اسکن هوش مصنوعی نقاط مهم مانند قفسه‌های سلاح و وسایل نقلیه‌ی خالی را برجسته می‌کند. اگر به دنبال اسلحه هستید اما نمی‌دانید کجا آن را پیدا کنید، از اسکنر خود استفاده کنید تا به شما کمک کند به آنچه نیاز دارید برسید. البته اسکنر به شما نشان نمی‌دهد که پلیرها کجا هستند (برای این کار باید از Threat Sensor استفاده کنید).

6- از نشان‌ گذاری (Ping) برای کمک به هم‌تیمی‌ها استفاده کنید

Halo Infinite

مانند اکثر شوترهای اول شخص چند نفره، Halo Infinite دارای یک سیستم نشان‌ گذاری (به نام “Mark” در منوی کنترل‌ها) است که به شما امکان می‌دهد مکان‌ها یا دشمنان را برای هم‌تیمی‌های خود برجسته کنید. این سیستم به مانند نشان‌ گذاری Apex Legends قوی نیست، اما یک روش غیرکلامی مفید برای نشان دادن محل درگیری به متحدانتان است، به طوری که آن‌ها می‌توانند سلاح یا وسایل نقلیه‌ای را که شما به آن نیاز ندارید پیدا کنند، یا بفهمند که پلیرهای حریف کجا هستند. نشان‌ گذاری اهداف می‌تواند برای تیم شما بسیار مفید باشد، بنابراین از آن استفاده کنید. این قابلیت به‌طور پیش‌فرض با فشردن X روی کیبورد و فشردن D-pad به سمت بالا روی کنترلر انجام می‌شود.

7- وسایل نقلیه در Halo Infinite نقش مهمی را ایفا می‌کنند

Halo Infinite

مانند Power Weapons، وسایل نقلیه برای برنده شدن در بسیاری از مسابقات در Halo Infinite ضروری هستند. آن‌ها به شما تحرک اضافی و اغلب قدرت شلیک می‌دهند. شما می‌توانید از خود وسایل نقلیه به عنوان سلاح یا برای خارج شدن از یک نقطه‌ی درگیری استفاده کنید و یا تفنگ‌های نصب شده روی آن‌ها را برای کشتن دشمنان به کار بگیرید. پس وسایل نقلیه را فراموش نکنید و از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.

حتی اگر در هنگام رانندگی یا سواری قاتل مؤثری نباشید، هر وسیله‌ی نقلیه‌ای می‌تواند به شما کمک کند به سرعت از میدان نبرد عبور کنید، توجه دشمن را جلب کنید و کمی هرج و مرج ایجاد کنید. استفاده از یک Warthog، Mongoose یا Ghost برای آزار گروهی از اسپارتان‌ها به این معنی است که متحدان پیاده‌ی شما شانس بیشتری را برای کشتن آن‌ها دارند. البته در این بین باید مراقب باشید که به هم‌تیمی‌های خود اصابت نکنید!

8- به Drop Podهای Halo Infinite توجه کنید

Halo Infinite

گاهی اوقات در نقشه‌های بزرگ در فضای باز، همراه هوش مصنوعی شما چیزی درباره‌ی مواردی که از “آسمان” رها می‌شوند می‌گوید، که عبارتی خلاقانه از یکی دیگر از اعلان‌های رایج در مورد سقوط سلاح‌های Orbital است. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، یک Pod کوچک از آسمان در میدان جنگ فرود می‌آید. اگر به یکی از این Podها نزدیک شوید، یک اسلحه در داخل آن پیدا خواهید کرد که اغلب، یک سلاح بسیار خوب است.

Drop Podها معمولاً شامل Power Weapons مانند تفنگ تک تیرانداز S7، راکت انداز SPNKR، شمشیر پلاسما یا چکش گرانشی هستند. بنابراین شما باید به دنبال آن‌ها باشید، زیرا آن‌ها یک برتری جدی به شما می‌دهند و اغلب توسط سایر پلیرها نادیده گرفته می‌شوند.

علاوه بر Podها، اعلان‌هایی درباره‌ی سقوط خودرو نیز به همان شیوه دریافت خواهید کرد. هنگامی که این اتفاق رخ می‌دهد، یک کشتی Pelican بر فراز میدان نبرد شناور می‌شود و یک وسیله‌ی نقلیه را اغلب، درست در مرکز نقشه می‌اندازد. با پیشروی یک مسابقه، تکرار افتادن Podها و سقوط وسایل نقلیه افزایش می‌یابد، بنابراین شما باید در صورت امکان به سمت آن‌ها حرکت کنید و آن‌ها را به کنترل خود درآورید. Drop وسایل نقلیه حتی می‌تواند شامل مواردی مانند Bansheeها یا تانک‌های Scorpion و Wraith باشد که در طول یک مسابقه و به خصوص در اواخر آن، واقعا تعیین کننده هستند.

9- از تفنگ‌های Lightning برای غیرفعال کردن وسایل نقلیه استفاده کنید

Halo Infinite

اگر دشمن از وسایل نقلیه به خصوص وسایل نقلیه هوابرد علیه شما استفاده می‌کند، شما باید با عجله با آن‌ها مقابله کنید. یک Banshee یا Wasp که به خوبی هدایت می‌شود، می‌تواند تیمی را که متوجه آن نیست، به راحتی از میان بردارد. اکثر اسلحه‌های کوچک استاندارد با بیشتر وسایل نقلیه کار چندانی نمی‌کنند (اگرچه معمولاً می‌توانید خلبانان یا توپچی‌های آن‌ها را هدف قرار دهید)، اما سلاح‌های سطح متوسط ​​و Power Weapons در از بین بردن آن‌ها بسیار مؤثر هستند.

بهترین اسلحه‌ها برای برخورد سریع با وسایل نقلیه، اسلحه‌های مبتنی بر برق هستند، یعنی تپانچه‌ی Disruptor و Shock Rifle. چند شلیک Disruptor، یک وسیله‌ی نقلیه مانند Banshee یا Wasp را غیرفعال می‌کند و باعث سقوط آن از آسمان می‌شود. شلیک‌های Shock Rifle با شارژ کامل نیز می‌توانند همین کار را انجام دهند. بنابراین اگر وسیله‌ی نقلیه‌ای شما را اذیت می‌کند، به دنبال سلاح‌های Lightning باشید، البته فراموش نکنید که Hydra، Skewer، Sentinel Beam، موشک انداز، تفنگ تک تیرانداز و نارنجک پلاسما همگی سلاح‌های موثری هستند.

10- از Grapple استفاده کنید

Halo Infinite

اگر تریلر معرفی بخش چند نفره‌ی Halo Infinite را دیده باشید، می‌دانید که آیتم تجهیزات Grappleshot چقدر می‌تواند مفید باشد. این آیتم به شما یک قلاب می‌دهد که می‎‌توانید با استفاده از آن تقریباً به هر چیزی متصل شوید، پس اگر این آیتم را پیدا کردید، باید از آن استفاده کنید. Grapple می‌تواند برای بالا رفتن از مکان‌های بلندی که برای تیراندازی عالی هستند، استفاده شود. همچنین می‌توانید از آن برای گرفتن سلاح یا اقلام از روی زمین استفاده کنید و چیزی را که نیاز دارید، بدون ترک کردن کاور خود به دست آورید.

حتی می‌توانید از Grapple در مقابل حریفان هنگام مبارزه استفاده کنید. مثلا اگر قلاب خود را به سمت یک اسپارتان دیگر شلیک کنید، به سرعت به او نزدیک خواهید شد و کاراکتر شما بدون زدن دکمه‌ی خاصی، در هنگام رسیدن به دشمن به او ضربه خواهد زد. همچنین با قلاب خود می‌توانید به وسایل نقلیه متصل شده و در صورت خالی بودن به‌طور خودکار سوار آن‌ها شوید، یا اگر خالی نیستند به‌طور خودکار برای دزدیدن آن‌ها تلاش کنید. علاوه بر این‌ها، از Grapple می‌توان برای خارج شدن از درگیری یا وارد شدن ناگهانی به آن نیز استفاده کرد.

۱۱- تا جایی که می‌توانید در رادار Halo Infinite ظاهر نشوید

Halo Infinite

پس از اولین پیش‌نمایش بازی، 343 تصمیم گرفت که رادار خود را به سبک حسگر حرکتی قدیمی Halo بازگرداند. در این حسگر زمانی که در حال حرکت، شلیک یا دویدن هستید ظاهر می‌شوید و زمانی که حرکت نمی‌کنید یا آرام حرکت می‌کنید، ظاهر نمی‌شوید. خلاقیت در پنهان شدن از حریفان و کشتن آن‌ها بدون اینکه دیده شوید ضروری است، بنابراین مراقب باشید که چه زمانی می‌دوید یا چه زمانی می‌خواهید درگیر شوید.

در برخی موارد در مسابقه‌های Objective، روی HUD تیم دشمن نیز برجسته می‌شوید، اما می‌توانید برای جلوگیری از آن نیز اقداماتی انجام دهید. یک پرچم در CTF یا Seed در Stockpile، در HUD پلیرها در صورت حمل نشدن، نشان داده می‌شود. اما در صورتی که آن‌ها را به دست آورید، دیگر در HUD مشخص نخواهند شد. از طرف دیگر، به جای این اهداف، شما در HUD تیم دشمن برجسته می‌شوید تا ببینند هدف را در دست گرفته‌اید. همچنین تیر خوردن در حالی که یک Objective را در دست دارید، شما را آشکار خواهد کرد، بنابراین متوجه اطراف خود باشید. اشکالی ندارد که برای درگیر شدن، Objective خود را پرتاب کنید و بعد از پیروزی در درگیری، دوباره آن را بردارید.

۱۲- شروع به گرفتن یک منطقه برای جلوگیری از کسب امتیاز حریفان کنید

Halo Infinite

در بازی‌های Total Control، هدف تیم شما گرفتن و نگه داشتن سه نقطه تعیین شده روی نقشه است. در نقشه‌های Big Team، تیم شما باید هر سه مکان را به طور همزمان بگیرد تا یک امتیاز کسب کند، بنابراین وقتی می‌بینید که حریفان شروع به گرفتن منطقه‌ی سوم یا آخر کرده‌اند، ممکن است نگران شوید. با این حال، یک استراتژی برای عمل در اینجا وجود دارد. شما می‌توانید به سادگی با شروع به گرفتن یک منطقه، مانع از امتیاز گرفتن تیم دیگر شوید. چرا که یک تیم تنها زمانی امتیاز کسب می‌کند که هر سه منطقه را کاملا در اختیار داشته باشید.

این بدان معناست که در این سناریوها، لزوماً نباید برای منطقه‌ای که تیم دیگر می‌خواهد تصاحب کند تقلا کنید، بلکه باید به یکی از دو منطقه‌ای که از قبل در اختیار دارند، حمله کنید. اگر تیم دیگر در صورت تصاحب نقطه‌ی C در آستانه‌ی امتیاز گرفتن باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که بیشتر افراد تیم آن‌ها در حال حاضر روی آن هستند و تلاش می‌کنند تا آن را تصرف کنند. این ممکن است به این معنی باشد که نقطه‌ی A یا نقطه‌ی B نسبتاً یا به طور کامل محافظت نشده است.

بدون اینکه حریف شما را متوقف کند، روی هر یک از این نقاط قدم بگذارید، تصرف را شروع کرده و از کسب امتیاز آن‌ها جلوگیری کنید. فقط مراقب باشید که تیم دیگر نیز می‌تواند از این ترفند علیه شما استفاده کند، بنابراین ایده‌ی خوبی است که اعضای تیم خود را در هر نقطه حتی پس از گرفتن آن رها کنید تا بتوانند اقدامات دفاعی را انجام دهند.

13- در Stockpile باتری‌ها را پرتاب یا با وسایل نقلیه منتقل کنید

Halo Infinite

حالت چند نفره‌ی Stockpile بسیار شبیه Capture the Flag است، اما تقریباً 9 “پرچم” در هر لحظه در زمین وجود دارد و یک تیم باید برای کسب یک امتیاز، 5 عدد از آن‌ها را به پایگاه خود بازگرداند. با این حال، به‌جای پرچم‌ها، چیزی که باید منتقل کنید بذرهای قدرت (Power Seeds) هستند، اشیاء کوچک باتری‌ مانندی که در وسط نقشه اسپاون شده و روی HUD شما علامت‌گذاری می‌شوند. هدف شما در این مسابقات این است که این بذرها را به دست آورید و در عین حال مانع از برتری تیم حریف شوید. موضوع اصلی اینجاست که وقتی یک دانه را برمی‌دارید مانند زمانی که Oddball یا پرچم را حمل می‌کنید، نمی‌توانید بجنگید.

خبر خوب این است که می‌توانید بذرها را پرتاب کنید و این یک استراتژی مؤثر برای بازی گروهی است، چنان که به جای این که آن‌ها را در تمام مسیر حمل کنید، می‌توانید دانه‌ها را بارها و بارها به سمت پایگاه خود پرتاب کنید. به این ترتیب، می‌توانید هم دانه‌ها را به حرکت درآورید و هم با هر کسی که به دنبال شما می‌آید بجنگید.

وسایل نقلیه نیز راه‌ خوبی برای بازگرداندن بذر به خانه هستند، توجه داشته باشید که نمی‌توانید در حالی که یکی از آن‌ها را حمل می‌کنید رانندگی کنید، اما می‌توانید مانند پرچم، یک بذر را به عنوان مسافر نگه دارید. با Razorback که نسخه‌ی بدون تفنگ Warthog به حساب می‌آید، می‌توانید دو بذر را روی سپر پشتی نصب کنید و حتی با سوار کردن هم‌تیمی‌ها داخل ماشین، مجموعا می‌توانید با یک وسیله‌ی نقلیه، چهار بذر را به پایگاه خود برگردانید.

14- در منوی تنظیمات Halo Infinite، چت درون بازی را تنظیم کنید

Halo Infinite

یک معضل در Halo Infinite این است که شما تقریبا هیچ توانایی برای بی‌صدا کردن یک هم‌تیمی‌ در بازی ندارید. اگر فردی میکروفون خود را روشن بگذارد یا اگر یک گروه پرحرف به بازی شما بپیوندد، ممکن است دچار عصبانیت شوید، زیرا مجبور هستید به هر آنچه که او می‌گوید گوش دهید.

شما می‌توانید پلیرهای خاص را بی‌صدا کنید، اما یافتن تنظیمات مربوط به این کار کمی دشوار است. برای این کار، منوی Social را با فشار دادن Start روی کنترلر یا Escape روی کیبورد، باز کنید و فهرست پلیرهای بازی خود را در منوی Social پیدا کنید تا پروفایل‎‌های آن‌ها و فرصتی برای بی‌صدا کردنشان را پیدا کنید.

همچنین می‌توانید چت تیمی را به صورت عمده در منوی تنظیمات خاموش کنید. برای خاموش کردن چت تیمی، به پایین منوی Audio بروید و چت صوتی و متنی در لابی‌های بازی و مسابقات را در این صفحه خاموش کنید، اگرچه به نظر نمی‌رسد که این کار کاملاً مؤثر باشد. با این حال، کاهش دادن میزان صدای ورودی به 0 باعث می‌شود که دیگر مجبور نباشید صدای کسی را در یک مسابقه بشنوید.


نظر شما درباره‌ی این نکات چیست؟ آیا نکته‌ی دیگری را برای پیشرفت در Halo Infinite سراغ دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران سیبو به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*