تیزر جدید فیلم تراژدی مکبث قبل از اکران در سینما منتشر شد


امید دلیری 1 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تیزر جدید فیلم تراژدی مکبث قبل از اکران در سینما منتشر شد. اپل تیزر جدیدی از فیلم جدید اپل تی وی پلاس خود را قبل از اکران در سینماها منتشر کرده است. در این ویدئو به لحن تاریک فیلم اشاره شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تیزر جدید 35 ثانیه‌ای فیلم تراژدی مکبث با عنوان O, full of scorpions is my mind روز سه‌شنبه در یوتیوب منتشر شد. این ویدیو شامل عبارت معروفی است که گفته می‌شود، اما تنها کلماتی در ویدیو گفته می‌شود. همراه آن مجموعه‌ای از کلیپ‌هایی از فیلم، از جمله حوضچه‌ای از خون، کلاغ‌ها و افرادی که از روی قایق ها تماشا می‌کنند وجود دارد. موسیقی متن جدای از خط، متشکل از ضربات و جلوه های صوتی دیگر است که از هر یک از کلیپ ها گرفته شده است. تمام ماهیت ناراحت کننده این قطعه به معنای این عبارت است. زیرا مکبث به دلیل پیشگویی جادوگران نمی تواند ذهن خود را آرام کند.

فیلم تراژدی مکبث در تاریخ 17 دسامبر اکران شد و از 25 دسامبر در سینماها در دسترس خواهد بود. درست قبل از اینکه در 14 ژانویه از +Apple TV پخش شود. این فیلم پس از اکران سینمایی ، وارد اپل تی وی می شود. این اولین فیلمی است که Joel Coen بدون برادر و شریک دیرینه فیلم سازی اش Ethan Coen ، نوشته و کارگردانی کرده است.

فیلم تراژدی مکبث یک بازخوانی تلخ از نمایشنامه William Shakespeare می باشد. Joel Coen این فیلم را به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری کرده است. او همچنین از اینکه در هر مکانی فیلم برداری کند خوددراری کرده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*