مشکل شارژ اپل واچ با شارژر های شخص ثالث پس از به‌روزرسانی به watchOS 8.3


امید دلیری 2 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مشکل شارژ اپل واچ با شارژر های شخص ثالث پس از به‌روزرسانی به watchOS 8.3. دارندگان اپل واچ پس از به روز رسانی به watchOS 8.3 ، وجود باگ و مشکل هنگام شارژ را گزارش داده اند. مشکلی که باعث می شود ساعت هایشان به درستی با شارژرهای شخص ثالث شارژ نشوند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به روزرسانی که بر رفع اشکال تمرکز داشت اما مشکل جدیدی هم اضافه کرد

در 13 دسامبر ، اپل watchOS 8.3 را برای عموم منتشر کرد. این به روزرسانی بر بهبود عملکرد کلی و رفع اشکال تمرکز داشت. اگرچه اکنون مشخص شده است که احتمالاً یک باگ جدید در این به روزرسانی وجود دارد. باگی مبنی بر مشکل شارژ اپل واچ با شارژر های متفرقه. کاربران گزارش کرده اند که وقتی اپل واچ آن ها به شارژر شخص ثالث متصل است ، به درستی شارژ نمی شود. بسیاری از کاربران متوجه شده اند که اپل واچ قبل از قطع کامل شارژ ، 2 درصد شارژ می شود. برخی دیگر گزارش داده‌اند که در حالی که اپل واچ آن‌ها روی شارژر است، شارژ باتری خالی می‌شود.

در ابتدا بسیاری از کاربران مشکوک بودند که این مشکل مختص به اپل واچ سری 7 می باشد. اما به نظر می رسد که دیگر اینطور نیست. زیرا ظاهراً مدل های قدیمی تر نیز تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته اند. کاربری به نام fieroscotty از وبسایت AppleInsider  گزارش داده : اپل واچ سری 5 من دیگر با شارژری که از amazon.com خریم شارژ نمی شود. اما با کابل شارژر اصلی اپل شارژ می شود. این مشکل ، یک شبه پس از نصب به روزرسانی watchOS 8.3 اتفاق افتاد.

از آنجایی که کاربران Reddit شروع به گزارش این مشکل در شارژ اپل واچ خود کرده‌اند، گزارش‌های بیشتری در حال انتشار است. کاربری به نام ashfleeburgooben گزارش داده که پس از انجام به‌روزرسانی، زمانی که ساعت او یک شب کامل روی یک شارژر شخص ثالث قرار می‌گیرد، تنها 2 درصد شارژ می شود. با این حال هنگامی که روی شارژر رسمی قرار گرفت، اپل واچ او همانطور که انتظار می‌رفت شارژ شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*