بر اساس شایع ای جدید آیفون 15 پرو فاقد خشاب سیم کارت فیزیکی خواهد بود


امید دلیری 4 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس شایع ای جدید آیفون 15 پرو فاقد خشاب سیم کارت فیزیکی خواهد بود. این شایعه توسط وبسایت برزیلی Blog do iPhone به اشتراک گذاشته شده است. شایعه ای که ادعا می کند مدل های آیفون 15 پرو ممکن است فاقد اسلات یا خشاب سیم کارت فیزیکی باشند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مدل‌های اخیر آیفون دارای یک خشاب سیم کارت فیزیکی نانو و یک eSIM دیجیتال هستند. اما این گزارش ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون 15 پرو که قرار است در سال 2023 عرضه شوند، اینگونه نخواهند بود. آن ها در عوض دارای دو eSIM دیجیتال خواهند بود که تضمین می‌کند عملکرد دو سیم‌کارت در دسترس باقی بماند. حالت دو سیم کارته به شما امکان می دهد که دو خط در یک آیفون داشته باشید. این ویژگی هنگام سفر به خارج از کشور یا داشتن خطوط شخصی و تجاری در یک آیفون بسیار مفید است.

با توجه به اینکه هنوز دو سال تا عرضه مدل‌های آیفون 15 پرو باقی مانده است، باید با این شایعه با شک و تردید برخورد کرد. حداقل تا زمانی که این ادعا توسط منابع دیگر تأیید شود. از طرف دیگر ، وبسایت برزیلی Blog do iPhone منبع موثق و ثابتی برای شایعات اپل نیست. اگر این شایعه صحت داشته باشد ، مدل‌های آیفون 15 پرو ممکن است در کشورهایی که سرویس eSIM در آن‌ها در دسترس نیست، همچنان یک خشاب سیم کارت فیزیکی داشته باشند.

حذف اسلات یا خشاب سیم کارت فیزیکی می تواند مقاومت دستگاه در برابر آب را بیشتر کند. همچنین شایعه شده است که اپل در آینده یک آیفون بدون درگاه لایتنینگ عرضه خواهد کرد. به این ترتیب عدم وجود اسلات سیم کارت گام دیگری به سوی طراحی واقعاً یکپارچه خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*