Halo Infinite جایزه بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان TGA 2021


Matin 4 دی 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

در شرایطی که فاصله چندانی با برگزاری رویداد نداریم، جایزه بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان TGA 2021 برنده خود را شناخت.

The Game Awards یک رویداد بسیار مهم و بزرگ است که اواخر هر سال برگزار شده و بهترین‌ها در رشته‌های مختلف مانند بهترین بازی اکشن، بهترین بازی ماجراجویی، بهترین موسیقی متن و بهترین کارگردانی هنری را معرفی می‌کند. برنده تمامی بخش‌ها توسط یک تیم داوری انتخاب می‌شود که از کارشناسان و فعالان صنعت ویدیو گیم تشکیل شده است. البته یک استثنا وجود دارد: Player’s Voice. همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد، رای داوران در انتخاب برنده این رشته هیچ تاثیری نداشته و کاملا توسط مخاطبان انتخاب می‌شود.

جایزه بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان TGA 2021 پس از سه راند رقابت سرانجام برنده خود را شناخت. طبق پستی که در حساب توییتری The Game Awards قرار گرفته، بازی Halo Infinite توانسته رقبای خود، یعنی Resident Evil Village، It Takes Two، Metroid Dread و Forza Horizon 5 را شکست دهد. از آنجایی که جدیدترین نسخه هیلو روز گذشته منتشر شده، در دیگر رشته‌ها حضوری ندارد. بدین ترتیب، این بازی اکشن اول شخص باید به جایزه Player’s Voice بسنده کند.

Halo Infinite

استودیو 343 و ایکس باکس بازی Halo Infinite را به دو بخش تقسیم کردند: بخش اول، شامل مولتی پلیر شده که در قالب بتا اواسط نوامبر عرضه شد و توانست کاربران زیادی را به خود جلب کند. استودیو سازنده تاکید کرد با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف نقص‌ها را برطرف کرده و موارد جدید را اضافه می‌کند؛ بخش دوم هم کمپین است که روز گذشته به صورت رسمی در فروشگاه‌های مختلف قرار گرفت تا علاقه‌مندان بتوانند تهیه‌اش کنند. در ضمن، مولتی پلیر هیلو کاملا رایگان بوده و بخش کمپین هم به سرویس اشتراکی Xbox Game Pass آمده است.

در صورتی که اخبار را دنبال نمی‌کنید، Halo Infinite دنباله‌ای برای Halo 5: Guardians بوده و تلاش‌های مستر چیف برای توقف کورتانا را به تصویر می‌کشد. اگرچه این هوش مصنوعی هدف خوبی را در سر می‌پروراند، برای رسیدن به آن بسیار مصمم بوده و دست به هر کاری می‌زند. اتفاقات بازی هم در هیلوی زیتا رخ می‌دهد. در ضمن، محیط‌ها حالتی نیمه جهان‌باز به خود گرفته و در نتیجه، کاربر آزادی عمل بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین دارد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*