USA Today سریال For All Mankind اپل را به عنوان بهترین سریال تلویزیونی سال 2021 انتخاب کرد


امید دلیری 4 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

USA Today سریال For All Mankind اپل را به عنوان بهترین سریال تلویزیونی سال 2021 انتخاب کرد. این نشریه گفته است که سریال درام برای تمام بشریت ، بهترین نمایش تلویزیونی سال 2021 بوده است. این وبسایت در جمع بندی خود ، سریال Ted Lasso را هم قرار داده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

USA Today سالی که گذشت را به عنوان سالی که تلویزیون با صدای خروشان بازگشت توصیف می‌کند. این نشریه 19 نمایش را برای تجلیل انتخاب کرده است که شامل سریال‌های کمدی، درام و برنامه های تلویزیونی می‌شود. به طور کلی، شبکه ی HBO (HBO Max) با چهار انتخاب بیشترین امتیاز را به دست آورد. اما +Apple TV با سریال For All Mankind مقام اول را به خود اختصاص داد.

نشریه USA Today می گوید : این سریال در بهترین حالت خود در قسمت پایانی فصل دوم است. بخشی که شامل یک بن‌بست بین آمریکا و شوروی در فضا با خطرات بحران موشکی کوبا است. انسان سؤالات بزرگی می‌پرسد و از بدترین گرایش‌های آمریکای قرن بیستم دوری نمی‌کند.

فصل دوم سریال Ted Lasso نیز جایگاه هفتم را در لیست بهترین سریال های تلویزیون سال 2021 بدست آورد. USA Today در رابطه با این سریال می گوید : بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی که فصل اول آن ها با تماشاگران، منتقدان و رای‌دهندگان Emmy مواجه می شوند ، در فصل دوم خود شکست می خورند. اما خوشبختانه تهیه‌کننده و ستاره ی این سریال Jason Sudeikis ،  یکی از آنها نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*