باب ایگر می گوید اگر استیو جابز زنده بود ، اپل و دیزنی با هم ادغام می شدند


امید دلیری 5 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

باب ایگر می گوید اگر استیو جابز زنده بود ، اپل و دیزنی با هم ادغام می شدند. مدیر عامل سابق دیزنی می گوید که هرگز با استیو جابز در مورد ادغام احتمالی اپل و دیزنی صحبت نکرده است. اما او معتقد است که این معامله احتمالاً به جایی می رسید.

باب ایگر در مصاحبه ای با CNBC در روز سه شنبه خاطرنشان کرد که جابز به تمام کارهایی که دیزنی انجام می داد علاقه داشت. او گفت که بنیانگذار و مدیر عامل فقید اپل همیشه از ترکیب فناوری عالی با خلاقیت عالی قدردانی می کند. تقاطع هنرهای لیبرال یک طرف، فن آوری یک طرف. این همان چیزی بود که باعث انگیره و حرکت او شد. محتوای دیزنی با روشی که اپل در حال تغییر نحوه ارائه محتوا به کاربران است، مناسب است. او اضافه کرد : من کاملاً معتقد هستم که ما این گفت و گو را انجام می‌دادیم و فکر می کنم به نتیجه می رسیدیم.

این اولین بار نیست که باب ایگر پتانسیل ادغام اپل و دیزنی را مطرح می کند ، البته اگر جابز زنده بود. او در خاطرات خود در سال 2019 گفت که معتقد است اگر استیو هنوز زنده بود، ما شرکت های خود را با هم ترکیب می کردیم. یا حداقل در مورد این امکان به طور جدی بحث می کردیم.

باب ایگر و استیو جابز

ایگر همچنین در مورد اینکه چگونه شخصاً چندین ماه را صرف آشنایی با جابز ، سرمایه‌گذار و یکی از بنیان‌گذاران استودیو پیکسار کرده بود ، صحبت کرد. اگرچه این دو نفر در ابتدا رابطه ضعیفی با هم داشتند. اما پیوند بین این دو زمانی قوی‌تر شد که دیزنی پیکسار را خریداری کرد. این امر استیو جابز را به بزرگترین سهامدار فردی دیزنی تبدیل کرد. در آن زمان یکی از اعضای هیئت مدیره دیزنی ، تعدادی از تصمیمات کلیدی را به اطلاع رساند.

 

استیو جابز طبق گفته ها ، باب ایگر را یک شریک واقعی می‌دید. جابز او را برای جانشینی خودش در هیئت مدیره اپل انتخاب کرد. ایگر در سپتامبر 2019 هیئت مدیره اپل را ترک کرد و دلیل این تصمیم را تضاد به جای همگرایی بود. او همچنین در فوریه 2020 خروج نهایی خود از دیزنی را اعلام کرد. او از زمان کناره گیری از سمت مدیرعاملی، به کارگردانی تلاش های خلاقانه در دیزنی کمک کرده است. اگرچه قرارداد او با این شرکت در تاریخ 31 دسامبر 2021 به پایان می رسد.

از طریق لینک زیر می توانید زندگینامه ی مرد بزرگ تکنولوژی و بنیان گذار یکی از بهترین برندهای دنیای فناوری ، استیو جابز را مطالعه کنید.

با استیو جابز بیشتر آشنا شوید

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*