اسکین Boba Fett از مجموعه جنگ ستارگان به بازی Fortnite اضافه شد


Matin 6 دی 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ پخش سریال The Book of Boba Fett از شبکه +Disney، اسکین Boba Fett در دسترس بازیکنان بازی Fortnite قرار گرفته است.

بازی فورتنایت مجموعه‌ای عجیب و غریب از انواع شخصیت‌های مختلف دنیای سرگرمی را در کنار هم قرار داده است. در واقع تنها در این اثر است که می‌توانید کریتوس را رو‌به‌روی مستر چیف قرار دهید، به عنوان آریانا گرانده با فضایی‌ها بجنگید و راک، بازیگر مشهور هالیوود را در یک بازی ویدیویی مشاهده کنید. اگر تصور کرده‌اید شرکت Epic قرار است به موارد موجود محدود شود و اسکین دیگری اضافه نکند، سخت در اشتباه هستید. این امر از آن جهت است که به صورت مداوم اسکین‌های غافلگیر‌کننده‌ای از جمله شخصیت ناروتو در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. اکنون که تنها چند روز به نمایش سریال The Book of Boba Fett از شبکه دیزنی پلاس باقی مانده است، اعلام شد که اسکین Boba Fett در دسترس علاقه‌مندان و بازیکنان بازی Fortnite قرار گرفته است.

ماه گذشته بود که در جریان رویداد Disney+ Day اسکین بوبا فت، از مشهور‌ترین کاراکتر‌های مجموعه جنگ ستارگان، معرفی شد. حال شرکت اپیک در قالب پستی در صفحه رسمی بازی فورتنایت در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرده است که بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند از اسکین Boba Fett استفاده کنند. این شرکت علاوه بر اعلام این خبر، تصویری از شخصیت بوبا فت منتشر کرده که در زیر قابل مشاهده است. اسکین Boba Fett در قالب ست این شخصیت از طریق فروشگاه درون بازی فورتنایت قابل خرید است. ست مذکور شامل آیتم‌های کوله‌پشتی Z-6 Jetpack، کلنگ Gaffi Stick، گلایدر Boba Fett’s Starship و ایموت Targeting Computer Online می‌شود. لازم به ذکر است که در صورت خریداری جدا‌گانه اسکین، کوله پشتی Z-6 Jetpack در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اسکین Boba Fett بازی Fortnite

بوبا فت تنها یکی از اسکین‌های جنگ ستارگان در بازی فورتنایت است

بوبا فت تازه‌ترین اسکین از مجموعه Star Wars است که به فهرست پر‌تعداد اسکین‌های بازی فورتنایت اضافه شده است. پیش از این شخصیت‌های The Mandalorian، Kylo Ren ،Rey و Finn، به همراه دو نسخه از استورم‌تروپر‌ها در اختیار بازیکنان بازی Fortnite قرار گرفته‌اند. وجه تمایز اسکین مندلورین نسبت به دیگر اسکین‌های جنگ ستارگان، قرار داشتن در بتل پس اثر مذکور است.

اگر اسکین‌های مجموعه Star Wars توجه شما را جلب نکرده‌اند، شرکت اپیک اقدام به اضافه کردن محتوا‌هایی با محوریت مجموعه ماتریکس به بازی فورتنایت کرده است. علاوه بر این، رویداد Winterfest هم‌اکنون در حال بر‌گزاری است و به طور روز‌انه می‌توانید هدایای رایگان دریافت کنید. همچنین چالش‌هایی ویژه با بر‌خورداری از هزاران XP در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

نظر شما در مورد اضافه شدن اسکین Boba Fett به بازی Fortnite چیست؟ آیا از افزایش تعداد اسکین‌های مجموعه جنگ ستارگان استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*