رایان رینولدز فیلم Spirited اپل تی وی پلاس را با استفاده از Photos Memory آیفون تبلیغ کرد


امید دلیری 6 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رایان رینولدز فیلم Spirited اپل تی وی پلاس را با استفاده از Photos Memory آیفون تبلیغ کرد. این بازیگر با استفاده از ویژگی Photos’ Memories برای نمایش تصاویری از فیلم تعطیلات، تبلیغات اولیه فیلم آینده +Apple TV را آغاز کرده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

رایان رینولدز بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی از جمله Deadpool و Detective Pikachu شناخته می‌شود. اما او می‌تواند استاد بازاریابی و تبلیغات کمدی باشد. او در یک توییت در روز کریسمس، فیلم Spirited را با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو تبلیغ کرد. در ابتدای این توییت ، متن : آلبوم iPhoto نوشته شده است. سپس با رایان رینولدز شروع می شود که در macOS با تم Will Ferrel در حال باز کردن عکس ها می باشد. رینولدز با ایجاد یک نگاه اولیه به این فیلم اظهار می کند که به هیچ چیز شیک و زیبایی نیاز ندارد. فقط کمی iPhoto. در حالی که منوها را برای ایجاد یک نمایش اسلاید از آلبومی با عنوان بوستون جستجو می کند.

در ادامه این تبلیغ شامل تصاویری از فیلم و همچنین عکس هایی است که در حین گزارش گرفته شده است. به این ترتیب یک نگاه اولیه به فیلم آینده ی اپل تی وی پلاس می اندازد. این تبلیغ همچنین شامل عناصر کمدی است. از جمله یک عکس تار از رایان رینولدز و مکالمه با ویل فرل در مورد پرداخت میان وعده ها، علیرغم رایگان بودن خدمات. این ویدیو با یک کارت با عنوان Spirited و تعطیلات 2022 به پایان می‌رسد.

پروژه فیلم Spirited در اکتبر 2019 توسط +Apple TV آغاز شد. این فیلم بازگویی سرود کریسمس با بازی ویل فرل و رایان رینولدز است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*