ظاهراً اپل در سپتامبر 2022 برای آیفون های بدون خشاب سیم‌کارت آماده می شود


امید دلیری 6 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ظاهراً اپل در سپتامبر 2022 برای آیفون های بدون خشاب سیم‌کارت آماده می شود. به تازگی شایعه‌ای از وب‌سایت برزیلی Blog do iPhone به همین موضوع اشاره کرد. با این تفاوت که این وبسایت ادعا کرد مدل‌های آیفون 15 پرو ممکن است حداقل در برخی کشورها و مناطق فاقد اسلات سیم‌کارت فیزیکی باشند. اما اکنون به نظر می رسد که این تغییر ممکن است حتی زودتر اتفاق بیفتد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

حذف خشاب سیم کارت در آیفون های سری 14 یا سری 15 یا هیچ کدام ؟

یک منبع ناشناس به وبسایت MacRumors اطلاع داده که اپل به اپراتورهای بزرگ ایالات متحده ، توصیه ای کرده است. اپل توصیه کرده که آن ها تا سپتامبر 2022 برای راه اندازی تلفن های هوشمندی که فقط از سیم کارت الکترونیکی – eSIM پشتیبانی می کنند آماده شوند. این اطلاعات دهنده سندی به ظاهر قانونی را به اشتراک گذاشته است. سندی که چارچوب زمانی این ادعا را مشخص می کند. اگرچه در این سند به طور خاص به اپل یا آیفون اشاره نشده است.

به عنوان بخشی از این تغییر ، برخی اپراتورهای آمریکایی ظاهراً در سه ماهه دوم سال 2022 مدل‌های منتخب آیفون 13 را بدون سیم‌کارت نانو در جعبه عرضه خواهند کرد. مدل های آیفون 13 که در فروشگاه های اپل یا وبسایت اپل فورخته شدند هم فاقد سیم کارت نانو در جعبه بودند. با توجه به این گزارش جدید ، ممکن است اپل خشاب سیم‌کارت را در برخی از مدل های آیفون 14 حذف کند. در صورتی که شایعه ی قبلی به مدل های آیفون 15 اشاره کره بود. با این حال در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست.

eSIM یا سیم کارت الکترونیکی یک سیم کارت دیجیتال است. با استفاده از eSIM می توانید بدون نیاز به استفاده از سیم کارت نانو ، Cellular را فعال کنید. شایان ذکر است که سرویس eSIM در همه کشورها در دسترس نیست. بنابراین آیفون های دارای خشاب سیم‌کارت ممکن است در برخی بازارها در دسترس باقی بمانند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*