Zoom ابزارهای پخش حرفه ای را برای رویدادهای در مقیاس بزرگ به هم متصل می کند


امید دلیری 8 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Zoom ابزارهای پخش حرفه ای را برای رویدادهای در مقیاس بزرگ به هم متصل می کند. این پلتفرم ویدئو کنفرانس در پستی در وبلاگ خود ، خبر جدیدی اعلام کرد. خبری مبنی بر این که ابزارهای پخش مبتنی بر زوم را خریداری کرده است. ابزارهایی که توسط استارتاپ Liminal به همراه دو تن از بنیانگذاران این شرکت ساخته شده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

افزونه‌های Liminal، ZoomOSC و ZoomISO، برای ایجاد رویدادهای مجازی حرفه‌ای ساخته شده‌اند. Zoom احتمالاً به‌عنوان بخشی از خرید، این افزونه ها را به‌طور بومی در نرم‌افزار خود ادغام می‌کند. همانطور که در سایت Liminal ذکر شده است، ZoomOSC برای بهبود جلسات و رویدادهای حرفه ای با استفاده از پروتکل Open Sound Control (OSC) طراحی شده است. این افزونه شما را قادر می سازد تا Zoom را با نرم افزار شخص ثالث، کنترل کننده های سخت افزاری و سرورهای رسانه یکپارچه کنید.

در همین حال، ZoomISO به شما امکان می‌دهد فید ویدیوی هر شرکت‌کننده را به عنوان یک خروجی جداگانه به سخت‌افزار تولید حرفه‌ای صادر کنید. پنج مورد از آن‌ها را می‌توانید برای خروجی HD انتخاب کنید. Zoom می‌گوید با خرید این افزونه ها از Liminal، به پلتفرم خود کمک می‌کند که برای استودیوهای پخش، تئاترها و سایر سازمان‌ها مفید باشد. همچنین برای کسانی که می خواهند استریم های حرفه ای ایجاد کنند.

Zoom برای اولین بار ویژگی Events – رویدادهای خود را در ماه می اعلام کرد. سپس آن را در ماه جولای به طور رسمی آن را عرضه کرد. با عرضه این ویژگی ، به رویدادهای مجازی در مقیاس بزرگ پرداخت. با این ویژگی سازمان‌دهندگان می‌توانند مرکز رویداد ایجاد کنند، بلیت بفروشند، و چندین جلسه پخش زنده در طول روز ایجاد کنند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*