به گفته تحلیلگران علاقه اپل و متا به متاورس باعث دوئل این دو شرکت در سال 2022 خواهد شد


امید دلیری 11 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گفته تحلیلگران علاقه اپل و متا به متاورس باعث دوئل این دو شرکت در سال 2022 خواهد شد. بر اساس گزارش وبسایت Loup Ventures ، این دو شرکت به دنبال سرمایه‌گذاری در متاورس هستند. آن ها برای بدست آوردن سهام بیشتر در این فناوری یکدیگر را به چالش می کشند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Gene Munster شریک و تحلیلگر Loup Ventures در یادداشتی جدید برخی از پیش‌بینی‌های خود را برای سال 2022 بیان کرد. یکی از آنها این است که اپل و متا (فیس‌بوک) در سال 2022 دوئل خواهند کرد که ناشی از پرواز متاورس به سمت کیفیت است. متاورس ایده اتصال و ارتباط در دنیای مجازی سه بعدی یا دو بعدی است. در میان شرکت‌های فناوری ، متا ارتباط بیشتری  با مفهوم و طرح متاورس نسبت به اپل دارد.

با این حال ، Gene Munster معتقد است که بین اپل و متا ، اپل نیز موقعیت خوبی برای استفاده از متاورس دارد. او معتقد است که احتمال زیادی وجود دارد که اپل در نهایت خانواده‌ای از محصولاتی داشته باشد که به متاورس می‌پردازند. احتمالاً نمونه اولیه آن ها در سال 2022 عرضه می شوند. عینک AR یا MR اپل ، کمک و همکاری منطقی اپل به متاورس است. جایی که بازی و کار در دنیای دیجیتالی همه جانبه تر صورت می گیرد.

اگرچه متاورس ممکن است در چند سال آینده عمدتاً به صورت دو بعدی وجود داشته باشد. اما Gene Munster معتقد است که با تمرکز بر سخت افزار ، این فناوری به سه بعدی تغییر خواهد کرد. به این ترتیب این تحلیلگر می گوید که اپل و متا خیلی زود مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. آن ها برای ساخت هدست های مقرون به صرفه و راحت که از طریق آن جهان بتواند متاورنس را تجربه کند رقابت خواهند کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*