به روزرسانی جذاب تلگرام همراه با واکنش پیام و چندین ویژگی دیگر منتشر شد


امید دلیری 11 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به روزرسانی جذاب تلگرام همراه با واکنش پیام و چندین ویژگی دیگر منتشر شد. این پیام رسان محبوب امروز اعلام کرد که اپلیکیشن آیفون و آی‌پد خود را با چندین ویژگی جدید به روز کرده است ، از جمله :

  • واکنش پیام
  • ترجمه پیام
  • متن مخفی – قالب‌بندی اسپویلر
  • گزینه‌های جدید ایموجی
  • کد QR برای کاربران و کانال‌ها

واکنش به پیام

با افزودن ویژگی واکنش پیام ، کاربران اکنون می‌توانند دو بار روی حباب پیام ضربه بزنند و یک شکلک کوچک در پایین آن پیام ظاهر می‌شود. می‌توانید شکلک این واکنش سریع را در قسمت تنظیمات > استیکرها و شکلک > واکنش سریع تغییر دهید. برای واکنش‌های بیشتر، روی حباب پیام ضربه بزنید و نگه دارید.

متن-پیام مخفی

مشابه گزینه invisible ink در iMessage ، تلگرام اکنون قالب بندی اسپویلر را برای مخفی کردن متن ارائه می دهد. هنگام تایپ یک پیام، متنی را که می‌خواهید پنهان کنید انتخاب کنید. سپس روی B/I/U در منوی مشکی ضربه بزنید و Spoiler را انتخاب کنید. پیام‌هایی که با قالب‌بندی اسپویلر ارسال می‌شوند ، تار به نظر می‌رسند. می‌توانید روی پیام ضربه بزنید تا متن مخفی ظاهر شود.

ترجمه پیام

تلگرام اکنون امکان ترجمه هر پیامی را به زبان دیگر ، دقیقاً در داخل اپلیکیشن خود ارائه می دهد. ترجمه را می توان در برنامه در قسمت تنظیمات > زبان فعال کرد. سپس می توانید روی پیامی ضربه بزنید و نگه دارید تا آن را به زبان خود ترجمه کنید. همچنین می‌توانید هر زبانی را که روان صحبت می‌کنید حذف کنید تا دکمه ترجمه آن پیام‌ها را پنهان کنید. این ویژگی به iOS 15 و iPadOS 15 یا بالاتر نیاز دارد.

کدهای QR

یکی دیگر از ویژگی های جدید، امکان تولید کدهای QR برای کاربرانی است که نام کاربری عمومی دارند. همچنین برای گروه ها، کانال ها و ربات ها. همچنین ایموجی‌های دیگری نیز وجود دارد که هنگام ارسال، مانند شکلک آتشین و چهره‌ای که با صدای بلند گریه می‌کند، متحرک می‌شوند. نسخه 8.4 تلگرام هم اکنون در اپ استور برای آیفون و آیپد موجود است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*