۵ شخصیت از دنیای مارول که دوست داریم کیانو ریوز نقش آن‌ها را بازی کند


Matin 11 دی 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

کیانو ریوز (Keanu Reeves)، بازیگر دوست داشتنی مجموعه فیلم‌های «ماتریکس» (The Matrix) و «جان ویک» (John Wick) طی مصاحبه‌ای از علاقه خود برای ایفای نقش در دنیای سینمایی مارول خبر داده است. او گفت:

در دنیای سینمایی مارول، کارگردانانی وجود دارند که کارهایی را انجام می‌دهند که تا حالا کسی انجام نداده. این یک نوع جاه طلبی خاص است. ایفای نقش در این دنیا باعث افتخار من است.

با اینکه دنیای سینمایی مارول (MCU) در حال حاضر دارای شخصیت‌های زیادی است، اما هنوز شخصیت‌هایی وجود دارند که هنوز در این دنیا نمایش داده نشدند. مارول برنامه‌های زیادی برای گسترش دنیای خود دارد و هنوز پروژه‎‌های زیادی وجود دارد که معرفی نشده‌اند. مارول اخیرا نام‌های بزرگی را به دنیای خود اضافه کرده است. ما شاهد حضور «هری استایلز» (Harry Styles)، خواننده معروف در فیلم «جاودانگان» (Eternals) بودیم. همچنین «امیلیا کلارک» (Emilia Clarke) یکی دیگر از آن نام‌های بزرگ است که اخیرا وارد MCU شده‌است. قطعا اضافه شدن کیانو ریوز به این دنیا بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در این لیست به 5 نفری میپردازیم که دوست داریم کیانو ریوز را در نقش آن‌ها ببینیم.

مستر سینیستر، ناتانیل اسکس

او یک دانشمند نابغه در عصر «ویکتوریا» بود. دکتر «ناتانیل اسکس» بسیار شیفته تکامل انسان‌ها بود. همین هوش زیاد او بود که توجه «آپوکالیپس»، دشمن جهش‌یافته بسیار قدرتمند و قدیمی مردان X را به خود جلب کرد. او ژن‌های ناتانیل را دچار جهش کرد و او را به «مستر سینیستر»، اولین پیشوا تبدیل کرد. از توانایی‌های او می‌توان به تغییر شکل، تله‌پاتی و تله‌کنیسس (جابه‌جایی اجسام بدون تماس فیزیکی) اشاره کرد. درست است که او توسط آپوکالیپس به مستر سینیستر تبدیل شده‌است اما در خیلی از موارد با او مخالف است و فقط می‌خواهد آزمایش‌های خودش را در جهتی که به نظر خودش درست است، پیش ببرد. برای همین او بیشتر در زمره‌ی شروران خاکستری قرار می‌گیرد. حالا چه کسی دوست ندارد تا کیانو ریوز را در قامت یک شرور که نه بد است و نه خوب، ببیند؟

گوست رایدر

می‌رسیم به محبوب‌ترین گزینه طرفداران یعنی موتور سوار محبوب و ترسناک دنیای مارول یعنی «گوست رایدر». «جانی بلیز» یک موتورسوار و بدلکار در دنیای مارول است که پس از ماجراهایی، روح خودش را به شیطان می‌فروشد! به همین علت پس از آن او قدرت‌های زیادی نظیر سرعت و قدرت زیاد و صدالبته آتش، به دست می‌آورد. او هنگامی که به گوست رایدر تغییر می‌کند، به شکل یک اسکلت آتشین تبدیل می‌شود که حسابی دشمنانش را می‌ترساند. همچنین در مبارزاتش از یک زنجیر بلند آتشین استفاده می‌کند که به همراه آن بسیار حرکت‌های مخوفی انجام می‌دهد. کیانو ریوز یکی از بازیگرانی است که عاشق موتور و موتورسواری است. از آنجایی هم که بعد از انتشار سریال (WandaVision) اشارات ریزی به این شخصیت شد، طرفداران حسابی خواهان دیدن کیانو ریوز در قامت جانی بلیز جهنمی هستند. لازم به ذکر است که سال‌ها پیش دو نسخه فیلم از این شخصیت با بازی (نیکلاس کیج) ساخته‌شد. عملکرد فیلم‌ها به قدری ضعیف بود که هواداران اصلا راضی نبودند و پس از سال‌ها هنوز منتظر یک فیلم خوب از این شخصیت دوست‌داشتنی هستند و خب چه گزینه‌ای بهتر از موتور سوار معروف هالیوود؟

نمور

در دنیای DC، شخصیت «آکوامن» وجود دارد که معرف حضور همه و یکی از ارکان اصلی این دنیا است. در دنیای مارول هم شخصیت «نمور» وجود دارد که هم تراز آکوامن می‌باشد با این تفاوت که نمور اصلا در دنیای مارول دارای اهمیت زیادی نیست و حتی جزو قهرمانان درجه دوم مارول حساب نمی‌شود. البته در مورد نمور بلاخره ما در فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» اشاراتی را می‌بینیم. وقتی که شخصیت «ناتاشا» در ابتدای فیلم از «اوکویه» سوالاتی راجع به ارتعاشات و لرزش‌های کف اقیانوس می‌پرسد. هنگامی که از «کریستوفر مارکوس» نویسنده فیلم، سوالاتی راجع به حضور نمور در MCU پرسیده‌شد، وی به طور مرموزی پاسخ داد:

گاهی وقت‌ها شما دانه‌هایی را می‌کارید. گاهی وقت‌ها آن‌ها رشد می‌کنند.

گاهی اوقات استودیو راجع به حضور نمور و آتلانتیس در MCU اشاراتی می‌کند. با این حال پروژه‌ای مبنی بر حضور این شخصیت در MCU، اعلام نشده‌است. در مورد خود نمور هم باید بگوییم او یک نیمه جهش‌یافته-نیمه آتلانتیسی است که سال‌ها بر آتلانتیس حکمرانی می‌کند. او توسط هواداران یک ضدقهرمان نامیده‌شود و به علت لایه‌های شخصیتی‌ای که دارد، بسیار مورد احترام آن‌ها است.

سیلور سرفر

پس از کشمکش‌های فراوان، بلاخره شخصیت‌های مارول که حق انتشارشان برای کمپانی (FOX) بود، به دنیای MCU ملحق می‌شوند. این بدین معناست که «ددپول» و «4شگفت انگیز» را به زودی در دنیای مارول مشاهده خواهیم کرد. یکی از همین شخصیت‌ها که باید منتظر دیدنش باشیم، «سیلور سرفر» یا همان «موج سوار نقره‌ای» است. او یک موجود فضایی با قدرتی بسیار زیاد و باورنکردنی است. گاهی اوقات او یک آنتاگونیست حساب می‌شود ولی در کل او یک قهرمان است. «گالاکتوس» ابرشرور بی‌رحم و قوی دنیای مارول به نوعی دشمن اصلی موج سوار نقره‌ای و گروه 4 شگفت انگیز محسوب می‌شود. او «نورین راد» نام دارد. هنگامی که قصد داشت تا از سیاره‌اش در برابر گالاکتوس محافظت کند، به موج سوار نقره‌ای تبدیل شد. او دارای نیروی کیهانی است و تا حدی می‌تواند این نیرو را از اطراف خود جذب و به نوعی دستکاری کند. همین اتفاق است که باعث می‌شود تا او به عنوان یکی از قوی‌ترین قهرمانان مارول، شناخته‌شود.

مفیستو

به قوی‌ترین گزینه لیست یعنی «مفیستو» اهریمنی می‌رسیم. کسی که طبق گفته‌ها از موج سوار نقره‌ای هم بسیار قوی‌تر است. او یک شخصیت جاودانه و بسیار قدرمتند و اهریمنی است که طبق گفته‌ها هیچ قهرمانی در دنیای مارول قدرتی برابر با مفیستو ندارد. با توجه به وقایع پروژه‌های مارول، مخصوصا سریال «وانداویژن»، کم کم باید آماده حضور این شخصیت باشیم. با این حال تا الان خبر رسمی‌ای در رابطه با حضور این شخصیت در فیلم‌های آینده مارول، منتشر نشده‌است. به واسطه حضور کیانو ریوز در نقش «کنستانتین»، طرفداران احساس می‌کنند که او گزینه بسیار جالبی برای این نقش خواهد بود.

حال شما نظر خودتان را بگویید. دوست دارید که کیانو ریوز محبوب را در قامت کدام یکی از افراد نام‌برده مشاهده کنید؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*