بلک بری 4 ژانویه خواهد مرد ، این بار واقعی


امید دلیری 12 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بلک بری 4 ژانویه خواهد مرد ، این بار واقعی. دوستان عزیز، ما امروز اینجا جمع شده ایم تا در سوگ مرگ پادشاه سابق محبوب دنیای تلفن همراه عزاداری کنیم. البته این اولین باری نیست مرگ این شرکت یا دستگاه های آن اعلام می شود. بنا به دلایلی احتمالاً باز هم آخرین بار نخواهد بود. اما پایان قطعی این کمپانی بسیار نزدیک است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

بلک بری می‌گوید از تاریخ 4 ژانویه، هر تلفن یا تبلتی که از نرم‌افزار سیستم عامل بلک‌بری استفاده می‌کند ، به‌طور قابل اعتمادی کار نمی‌کند. این سیستم عامل ها شامل بلک‌بری 7.1 یا قبل‌تر، بلک‌بری 10 یا سیستم‌عامل تبلت PlayBook می باشند.

هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که از طریق Wi-Fi یا سیم کارت بتوانید :

  • تماس های تلفنی برقرار کنید
  • پیام های متنی ارسال کنید
  • از داده ها استفاده کنید
  • SMS ارسال کنید
  • حتی با 911 و شماره های اضطراری تماس بگیرید

با توجه به این ها ، به نظر می رسد بلک بری به مرگ نزدیک تر از همیشه می باشد. اگر به هر دلیل غیرقابل توضیحی شما یا کسی که دوستش دارید هنوز از بلک بری اصلی استفاده می کنید، توصیه می کنیم نظر خود را عوض کنید. اگرچه دستگاه هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند به کار عادی خود ادامه خواهند داد.

همانطور که وبسایت The Verge اشاره کرده ، ممکن است این آخرین مرگ بلک بری نباشد که اعلام می شود. این شرکت از دوران حاکمیت خود در اواخر دهه 2000، نزولی آهسته و عذاب آور را تجربه کرده است. در حالی که این برند زمانی با صفحه کلیدهای QWERTY و شهرت امنیت گوشی های خود ، 50 درصد از سهم بازار ایالات متحده را در اختیار داشت.

بلک بری در سال 2013 سعی کرد خود را با یک سیستم عامل جدید به نام بلک‌بری 10 به روز کند که ناموفق بود. سپس در سال 2015 به ساخت دستگاه های اندرویدی روی آورد که باز هم شکست خورد. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*