تبلیغ اپل واچ سری 7 ، تماس اضطراری با 911 را نشان می دهد


امید دلیری 12 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تبلیغ اپل واچ سری 7 ، تماس اضطراری با 911 را نشان می دهد. این تبلیغ به کاربران یادآوری می‌کند که می‌توان از ساعت هوشمند خود برای برقراری تماس با خط اضطراری استفاده کنند. این ویدیو تماس‌های خدمات اضطراری را از طریق ساعت هوشمند اپل نشان می دهد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل واچ در گذشته برای نجات جان افراد مورد اشاره و تبلیغ قرار گرفته است، عمدتاً از طریق نظارت بر سلامت و قابلیت تشخیص افتادن. اپل در ویدیوی جدید یک دقیقه‌ای ، توانایی تماس با خدمات اضطراری از طریق اپل واچ نشان می دهد. در این تبلیغ بخش هایی از سه تماس 911 نشان داده می شود. تماس هایی که موقعیت های مختلفی را نشان می دهد که تماس گیرندگان به کمک نیاز دارند.

اولین تماس اضطراری توسط زنی گرفته می شود که ماشینش واژگون شده و آب وارد وسیله نقلیه شده و به گردن او رسیده اس. تماس گیرنده دوم یک موج سوار است که توسط باد شدید به سمت دریا کشیده شد و در تلاش برای بازگشت به خشکی است. تماس گیرنده سوم کشاورزی است که بعد از افتادن از ارتفاع 21 فوتی پایش شکست. با جابه‌جایی بین موقعیت‌ها، جزئیات بیشتری از وضعیت مخمصه هر فرد در مکالمه آنها با اپراتورها آشکار می‌شود.

در هر مورد، تماس از طریق اپل واچ انجام شد. در انتها اپل می‌گوید: جیسون، جیم و آماندا با کمک ساعت خود در عرض چند دقیقه نجات یافتند. امکان تماس با خدمات اضطراری برای نجات جان افراد مورد تحسین قرار گرفته است. اما مواردی وجود دارد که فرد به طور تصادفی تماس می گیرد. در ماه ژوئن، یک اداره پلیس در کانزاس شکایت کرد که راه اندازی تصادفی چنین تماس هایی توسط اپل واچ، پاسخ دهندگان را از شرایط اضطراری واقعی دور می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*