سکانس حذف شده ای در بازی Halo Infinite توسط بازیکنان پیدا شد


Matin 13 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بالاخره پس از سال‌ها انتظار، عنوان جدید مجموعه محبوب هیلو برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، سری ایکس و کامپیوتر منتشر شد. بازی جدید استودیو 343 با بازخورد مثبت طرفداران مواجه شد و طرفداران قدیمی این مجموعه از داستان جذاب و گیرای بازی Halo Infinite بسیار راضی بودند. پایان‌بندی بازی هیلو انفینیت به‌گونه‌ای بود که درکنار جواب‌های لازم تعدادی سوال‌های جدید را نیز طرح می‌کرد که اشاره به ادامه بازی یا دی‌ال‌سی داستانی را می‌کرد. حالا طرفداران این بازی با جستجو در فایل‌های بازی، سکانس حذف‌شده بازی Halo Infinite که قرار بود پس از پایان تیتراژ نمایش داده شود را پیدا کرده‌اند. در ادامه با مجله خبری سیبو همراه باشید.

اگر تا به حال در این بازی به مشکلی برخورده اید این خبر را مطالعه کنید :

حل مشکلات نسخه PC بازی Halo Infinite

زمانی که استودیوی سازنده در دقایق آخر تصمیم به حذف یک مکانیزم یا سکانس در بازی می‌گیرند، معمولاً از طریق کدنویسی کاری می‌کنند که آن سکانس یا مکانیزم غیرفعال شود. از آنجایی که حذف یک سری کد باعث ایجاد شدن گلیچ و باگ‌های متعدد می‌شود، طراحان ترجیح می‌دهند سکانس مورد نظر را غیرفعال کنند. در این حالت، افرادی که در کدنویسی و کشف فایل تخصص دارد – که با نام Dataminers شناخته می‌شوند- با گشتن در فایل‌های بازی، ویدئو یا مکانیزم‌های که غیرفعال شده است را می‌توانند کشف کنند.

سکانس حذف شده halo infinite

سکانس حذف‌شده بازی Halo Infinite که نوید یک ادامه را می‌داد

یکی از این دیتاماینرها با جستجو در فایل‌های بازی Halo Infinite ویدئوی حذف شده از سکانس پس از تیتراژ بازی را پیدا کرده است. در این سکانس خلبان Pelican Echo 216 با یک سیگنال از خواب بیدار می‌شود و نزد مسترچیف می‌رود و به او می‌گوید «باورتان نمی‌شود». هوش مصنوعی سفینه اعلام می‌کند که این سیگنال مربوط به یک سفینه خودی است. مشخص نمی‌شود که این سیگنال از طرف چه کسی برای مسترچیف فرستاده شده است.

یکی از طرفداران سری هیلو در تالار گفتگو ردیت، تئوری را ارائه کرد که اگر به صدای این سیگنال دقت کنید متوجه می‌شوید که درواقع این سیگنال، یک کود مورس است. ترجمه‌ی این کد واژه Spirit of Fire می‌شود که اشاره به یکی از سفینه‌های قدیمی مجموعه Halo دارد. بعضی طرفداران دیگر بر این عقیده هستند که این سیگنال از طرف بازمانده‌های Infinity و Captain Laskey ارسال شده است.

از آنجایی که این ویدئو از بازی اصلی حذف شده است، احتمال به‌ واقعیت پیوستن تئوری‌های طرفداران تقریباً غیرممکن است. در ماه گذشته گزارش‌های منتشر شد که حاکی از حذف بخش عظیمی از گیم‌پلی بازی هیلو بود. گفته می‌شود به‌دلیل رسیدن به تاریخ عرضه، طراحان بازی مجبور شدند بخش‌هایی از بازی را حذف کنند. چندی پیش یک دیتاماینر دیگر ادعا کرد که فایل حالت‌های Griffball، King of the Hill، Infection و Extraction بخش آنلاین بازی Halo Infinite را پیدا کرده است و احتمال در دسترس قرار گرفتن آن در آینده نزدیک بسیار زیاد است.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس|اس و PC در دسترس است. طرفداران این مجموعه می‌توانند بخش آنلاین این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*