اپل تی وی پلاس در حال بستن قرارداد با برد پیت برای فیلمی در مورد فرمول 1 می باشد


امید دلیری 14 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس در حال بستن قرارداد با برد پیت برای فیلمی در مورد فرمول 1 می باشد. گفته می‌شود که اپل در حال نهایی کردن یک قرارداد برای خرید فیلم جدیدی است. فیلمی با بازی Brad Pitt در نقش یک راننده بازنشسته فرمول 1 که مربی یک مسابقه‌دهنده جوان‌تر است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به نظر می رسد اپل درحال بستن دومین معامله سینمایی خود با حضور برد پیت می باشد. گفته می شود که این شرکت در مرحله آخر مذاکرات برای خرید فیلمی در مورد فرمول 1 می باشد. فیلمی که هنوز اسم آن عنوان نشده است. بر اساس گزارش ها، در حال حاضر از هیچ شرکت یا سرویس پخش دیگری نام برده نشده است. به گزارش Deadline ، این پروژه شاهد رقابت بسیار سنگینی برای تولید آن بوده است.

برخلاف فیلم CODA که پس از تکمیل توسط اپل خریداری شد ، اپل تی وی پلاس از مرحله ی ساخت این فیلم جدید پا در میدان مناقصه گذاشته است. بر اساس گزارش ها، این فیلم توسط Ehren Kruger نوشته شده است. از آثار قبلی او می توان Arlington Road ، Dumbo ، Transformers ، Top Gun: Maverick را نام برد. کارگردانی این فیلم بر عهده Joseph Kosinksi و تهیه کنندگی آن بر عهده Jerry Bruckheimer می باشد. این دو نفر در فیلم Top Gun: Maverick نیز فعالیت داشته اند. برد پیت نقش اصلی را بازی می کند.

وبسایت Deadline می گوید که سازمان مسابقات فرمول 1 هنوز به طور رسمی درگیر این موضوع نیست. اما به نظر مرسد لوئیس همیلتون راننده بریتانیایی در آن حضور داشته باشد.  هیچ جزئیاتی از اینکه همبازی برد پیت چه کسی خواهد بود منتشر نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*