ایجنت جدید بازی Valorant به نام Neon معرفی شد


Matin 18 دی 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Riot Games آپدیت بزرگی را برای بازی Valorant معرفی کرده است که شامل یک ایجنت جدید، بتل پس و آیتم‌های تزئینی بیشتر می‌شود. طرفداران ولورانت به زودی شاهد شروع فصل چهارم بازی در روز یازدهم ژانویه (21 دی) خواهند بود. بتل پس اپیزود چهارم بازی Valorant با جوایز مختلفی مخصوص روز ولنتاین همراه خواهد که ظاهر بازی را تغییر خواهد داد.

طبق آخرین اخبار بازی، مهم‌ترین تغییر جدید بازی ولورانت، افزودن ایجنت جدیدی به نام Neon است. این مبارز دارای قدرت‌های مخصوصی است و همچنین اسکین‌ها و لباس‌های مختلفی برای او طراحی شده که در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. به‌طور کل، فضای فصل جدید مشابه فیلم‌های علمی تخیلی تاریک و پادآرمان‌شهر است و باید ببینیم چه تغییراتی در ماه‌های آینده ایجاد خواهد شد. نئون تغییر زیادی روی تعادل بازی خواهد داشت و قابلیت‌های او، سرعت و دقت بازی را افزایش خواهد داد. ریوت گیمز قول داده است که هر سال 6 هیرو به Valorant اضافه شوند.

ایجنت Neon بازی Valorant

قابلیت‌های Neon

High Gear اولین قابلیت ایجنت Neon از بازی Valorant است. این قابلیت باعث متمرکز شدن قدرت و افزایش سرعت بازی‌کن می‌شود. هنگامی‌که این قابلیت فعال شود، امکان حرکت سریع وجود خواهد داشت و ضربه‌ی مهیبی به رقیب وارد می‌شود. دومین قابلیت Relay Bolt نام دارد که با فعال کردن آن، یک موج انرژی به‌سوی رقیب پرتاب می‌شود و به هر نقطه‌ای برخورد کند، آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این موج انرژی در صورت برخورد با سطح، منفجر می‌شود و صدمه‌ی جدی وارد می‌کند.

سومین قابلیت شخصیت نئون به نام Fast Lane، امکان پرتاب دو خط انرژی را فراهم می‌کند. این قابلیت به درد نبردهای نزدیک و تن به تن می‌خورد و پس از آنکه موج انرژی فرستاده شد، محیط این انرژی را نگه می‌دارد و در صورتی که حریف از آن نقطه عبور کند، امکان دیدن را برای چند دقیقه از دست می‌دهد و صدمه می‌بیند. آخرین قابلیت نیز Overdrive نام دارد و قدرت و سرعت ایجنت Neon را برای چند لحظه به آخرین حد ممکن می‌رساند. در صورتی که بازیکن بتواند سریع عمل می‌کند، امکان کشتن حریف را با یک ضربه خواهد داشت.

به طور کل نئون یک مبارز بسیار سریع و دقیق است و هدف از طراحی او، امکان جابه‌جایی سریع بوده است تا تعادل میان شخصیت‌های دیگر برقرار شود. اگر می‌خواهید از این شخصیت استفاده کنید، باید سرعت عمل زیادی داشته باشید و به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید.

بازی ولورانت

اسکین‌های جدید Valorant

شرکت Riot Games باندل تازه‌ای را برای فصل چهارم بازی Valorant معرفی کرده است. این باندل دارای طراحی مدرن و مشابه فیلم‌های علمی تخیلی است و انواع و اقسام تفنگ‌ها را در بردارد. علاوه بر تفنگ، کارت و اسپری مخصوص نیز در نظر گرفته شده است. باندل Protocol بازی ولورانت قیمت بالایی دارد و باید 105 دلار برای خرید آن بپردازید.

طراح بازی در توضیح فصل جدید گفته است که فضای عملی تخیلی و پادآرمان‌شهری موردتوجه آن‌ها بوده است و حتی یک پیش‌زمینه داستانی هم برای آن تعریف شده است. این سلاح‌ها مربوط به شهری آخرالزمانی هستند که هرج و مرج در آن‌ها به اوج رسیده است و یک حکومت سایه، به دنبال حفظ قدرت به وسیله‌ی سلاح‌های طراحی شده است.

بتل پس جدید ولورانت نیز از روز سه‌شنبه شروع می‌شود و علاوه بر محتوای پولی، یک سری آیتم‌های رایگان مانند کارت مخصوص ولنتاین در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. گفتنی است Valorant‌ به‌صورت رایگان برای کامپیوتر منتشر شده و خبرهایی از انتشار ولورانت موبایل وجود دارد که فعلاً به واقعیت مبدل نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*