پروژه Better Together گوگل ، اکوسیستم آن را بیشتر شبیه به اکوسیستم اپل می کند


امید دلیری 18 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پروژه Better Together گوگل ، اکوسیستم آن را بیشتر شبیه به اکوسیستم اپل می کند. گوگل در تلاش است تا یکپارچه سازی اکوسیستم به سبک اپل را به خانواده دستگاه ها و سرویس های خود بیاورد تا با هم بهتر کار کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پروژه جدید گوگل به نام Better Together در جریان رویداد CES 2022 معرفی شد. این پروژه شامل ویژگی‌های آشنا مانند توانایی جفت کردن سریع و آسان هدفون‌های بلوتوث با دستگاه‌های اندرویدی بود. همچنین گزینه باز کردن قفل مدل‌های جفت شده اندروید یا کروم‌بوک با ساعت هوشمند Wear OS 3. ویژگی که برای مدتی یکی از ویژگی های اپل واچ بوده است. علاوه بر این ، گوگل اشتراک‌گذاری محتوا را در دستگاه‌های اندروید و کروم‌بوک آسان‌تر می‌کند.

یکی از ویژگی‌های Better Together به هدفون‌های بلوتوث اجازه می‌دهد تا به طور خودکار به هر دستگاهی که کاربر در حال حاضر از آن استفاده می‌کند، سوئیچ کند. درست مانند AirPods. گوگل همچنین تعدادی ادغام شخص ثالث را به عنوان بخشی از ابتکار این پروژه جدید انجام می دهد. به عنوان مثال، به کاربران امکان می دهد محتوای صوتی را به برندهای دیگر، از جمله بلندگوهای هوشمند Bose و نوارهای صوتی ارسال کنند.

کاربران اندروید همچنین می‌توانند گوشی‌های هوشمند خود را با لپ‌تاپ‌های ویندوزی ادغام کنند. پروژه Better Together به آنها اجازه می‌دهد از جفت سریع و همگام‌سازی پیام‌های متنی استفاده کنند. ادغام‌ها و ویژگی‌های پجدید قرار است در سال جاری عرضه شوند. اگرچه بازه زمانی دقیق از هفته‌های آینده تا ماه‌های آینده متغیر است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*