پیش نمایش جدید فیلم تراژدی مکبث منتشر شد


امید دلیری 18 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش جدید فیلم تراژدی مکبث منتشر شد. اپل تی‌ وی پلاس اولین پیش نمایش رسمی و کامل این فیلم را منتشر کرده است. فیلمی که اقتباسی سیاه و سفید از نمایشنامه شکسپیر می باشد. این فیلم قرار است در تاریخ 14 ژانویه روی پلتفرم تلویزیونی اپل قرار می‌گیرد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پیش نمایش جدید فیلم تراژدی مکبث ، لحن بد خلق و سبک سیاه و سفید فیلم را نشان می دهد. همچنین دارای خطوط برجسته ای از نمایشنامه اصلی است که توسط لرد مکبث (با بازی دنزل واشنگتن) و شخصیت های دیگر خوانده شده است. فرانسیس مک دورمند نیز در این فیلم نقش لیدی مکبث را بازی می کند. جوئل کوئن کارگردان این فیلم می باشد. این اولین فیلمی است که Joel Coen بدون برادر و شریک دیرینه فیلم سازی اش Ethan Coen ، نوشته و کارگردانی کرده است. این فیلم قرار است ابتدا در طی سه ماهه چهارم سال 2021 در سینماهای جهان اکران شود. این امر قبل از اینکه در +Apple TV به صورت جهانی نمایش داده شود ، انجام می شود.

اپل فیلم تراژدی مکبث را اقتباسی جسورانه از داستانی جاودانه از قتل، جنون و حیله گری خشمگین می نامد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به برتی کارول، الکس هاسل، کوری هاوکینز، کاترین هانتر، هری ملینگ و برندان گلیسون اشاره کرد. این فیلم کریسمس 2021 در سینماها نمایش داده شد. این فیلم قرار است در روز جمعه 14 ژانویه در سرویس تلویزیونی اپل نمایش داده شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*