اپل تی وی پلاس پیش نمایش سری برنامه Fraggle Rock را منتشر کرد


امید دلیری 19 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش سری برنامه Fraggle Rock را منتشر کرد. سرویس تلویزیونی اپل اولین پیش نمایش رسمی این مجموعه تحت عنوان  Back to the Rock را منتشر کرد. این سری برنامه موردانتظار بازسازی این مجموعه کلاسیک است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سری برنامه Fraggle Rock ساخته جیم هنسون می باشد. این مجموعه سال جدید را با آغاز ماجراهای حماسی و خنده‌دار درباره جادویی که هنگام جشن گرفتن و مراقبت از دنیای به هم پیوسته خود اتفاق می‌افتد، آغاز می‌کند. در این برنامه شخصیت‌های جدیدی وجود دارند. Patti LaBelle ، Cynthia Erivo ، Daveed Diggs ، Ed Helms و Kenan Thompson صداپیشگی آن ها را بر عهده دارند. علاوه بر آن ها ، گروه راک Foo Fighters نیز حضور خواهند داشت.

سری برنامه Fraggle Rock توسط Lisa Henson و Halle Stanford از کمپانی Jim Henson و همچنین John Tartaglia تهیه شده است. Matt Fusfeld ، Alex Cuthbertson ، Yaribv Milchan و Michael Schaefer تهیه کنندگان اصلی این برنامه می باشند. Harvey Mason Jr تهیه کننده اجرایی موسیقی های این برنامه است. سری جدید این برنامه بخشی از قرارداد می 2020 است که اپل برای ارائه این برنامه منعقد کرد.

در کنار Fraggle Rock: Back to the Rock و Fraggle Rock، شراکت اپل با شرکت The Jim Henson شامل آثار دیگری هم می شود. از جمله Harriet The Spy. همه 13 قسمت سری جدید در روز جمعه 21 ژانویه در +Apple TV پخش خواهند شد. بازسازی این مجموعه کلاسیک می تواند بینندگان زیادی را به سمت اپل تی وی پلاس بکشاند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*