خالق الدن رینگ بازی جدیدی از مجموعه Armored Core می‌سازد


Matin 19 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Armored Core از عناوین کلاسیک استودیو FromSoftware است که در میان بازی‌های دارک سولز، کمتر دیده می‌شود. تابه‌حال چندین بازی از این مجموعه تولید شده است و گزارش تازه‌ای، خبر از ساخت یک Armored Core جدید می‌دهد. استودیو فرام‌سافتور به شدت در حال کار روی بازی الدن رینگ است و باید دید آیا شایعه‌ی منتشرشده توسط استودیو تائید خواهد شد یا خیر.

خبر ساخت Armored Core جدید توسط یکی از افشاگران معروف به نام Red Liquorice منتشر شده است. او مدعی است که یک نظرسنجی از سوی استودیو دریافت کرده که اطلاعات تازه‌ای از این بازی منتشر می‌کند. او اسم بازی جدید را معرفی نکرده؛ اما جزئیاتی در مورد فضای بازی به اشتراک گذاشته است. وی همچنین از وجود 8 اسکرین‌شات و دو ویدیو 30 ثانیه‌ای که به نظر، روند بازی را نمایش می‌دهند؛ خبر داده است.

وی گفته است:‌ «من همین حالا نظرسنجی تازه‌ای در مورد بازی Armored Core پر کردم که شامل توضیحات، تصاویر و دو ویدیو از گیم پلی بود. اولی یک باس‌فایت را نشان می‌داد و دومین ویدیو نیز جهان بازی و همچنین یک محوطه‌ی برفی را به تصویر کشیده بود. از آنجایی که از هرکدام از تصاویر دارای آی‌دی ویژه‌ای هستند؛ نمی‌توانم آن‌ها را به اشتراک بگذارم.»

بازی Armored Core

ادامه‌ی راه سولز با Armored Core

وی در ادامه، جزئیاتی از گیم‌پلی Armored Core را توضیح داده است. او گفته است که سبک تیراندازی، وی را یاد بازی Virtual On از عناوین آرکید سگا انداخته است؛ اما او طرفداران چنین بازی‌هایی نیست و هیچ‌کدام از عناوین مجموعه را بازی نکرده است. توضیحات منتشر شده، خبر از مبارزات مشابه سولز می‌دهند و شمشیرهای لیزری و تفنگ‌های پرتاب انرژی استفاده‌شده که روند را تغییر می‌دهند. او سرنخ‌هایی از وجود حالت کوآپ هم در اختیار رسانه‌ها قرار داده است و باور دارد که طراحی بازی به عناوین مجموعه‌ی سولز نزدیک شده است.

توضیحات منتشر شده، نشان از ساخت یک جنگ رباتیک جدید دارد که مدت‌هاست غیبت آن‌ها حس می‌شود. درصورتی‌که ویدیوها و تصاویر گفته شده، واقعی باشند؛ ساخت بازی در مراحل جدی است و ممکن است زودتر از آنچه فکر می‌کنیم؛ منتشر شود. استودیو FromSoftware قرار است بازی الدن رینگ را منتشر کند که از نظر جورج آر آر مارتین، اثری فوق‌العاده است و جلوه‌های بصری آن شگفت‌انگیز خواهد بود. هیدتاکا میازاکی اخیراً گفته است که تمرکز Elden Ring روی گرافیک نخواهد بود؛ اما همچنان فضای زیبا و خیره‌کننده‌ای خواهد داشت.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*