دارایی خالص تیم کوک پس از سال 2021 اکنون بیش از یک میلیارد دلار است


امید دلیری 19 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

دارایی خالص تیم کوک پس از سال 2021 اکنون بیش از یک میلیارد دلار است. گزارش‌های مالی اپل نشان می‌دهد که مدیر عامل این شرکت ، 98,734,394 دلار دستمزد در سال 2021  دریافت کرده است. دستمزدی که ارزش دارایی او را به بیش از یک میلیارد دلار رسانده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

همانطور که در پرونده کامل SEC اپل اشاره شده است، سال 2021 دهمین سالی بود که تیم کوک به عنوان مدیر عامل اپل فعالبت کرد. این بدان معنی است که او واجد شرایط بخشی از برنامه تشویقی خود که در سال 2011 از استیو جابز بر عهده گرفت شده است. این طرح مربوط به واحدهای سهام محدود بود. عددی که کوک قرار بود دریافت کند با عملکرد کلی اپل مرتبط بود. واجد شرایط شدن تیم کوک برای این طرح باعت افزایش دارایی خالص او شده است.

تیم کوک حداکثر مقدار ممکن – 560000 سهم – را به دست آورد که به 89.2 میلیون دلار تبدیل شد. پنج میلیون سهم کوک در سال 2021 به ارزش حدود 750 میلیون دلار واگذار شد که در رقم درآمد او لحاظ نشده است. در مجموع، سال 2021 دارایی خالص تیم کوک را به بیش از یک میلیارد دلار رساند. دستمزد پایه کوک 3 میلیون دلار است. در حالی که دستمزد پایه Luca Maestri مدیر مالی ، Kate Adams مشاور عمومی ، O’Brien خرده فروشی و Jeff Williams مدیر ارشد اجرایی ، 1 میلیون دلار است.

هر کدام از آن ها جوایز مختلف سهام و سایر غرامت های نامشخص را دریافت کردند. به این معنی که هر کدام حدود 27 میلیون دلار درآمد داشتند. در بایگانی کامل اپل اشاره شده است که این شرکت حقوق بازنشستگی یا مزایای بهداشتی یا بیمه ای تکمیلی مدیران اجرایی را ارائه نمی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*